آزمون مرحله اول المپیاد دانش آموزی نانو فردا برگزار می شود

به گزارش مجله سرگرمی، تهران - خبرنگاران - آزمون مرحله اول دهمین المپیاد دانش آموزی علوم و فناوری نانو، جمعه 6 اردیبهشت ماه ساعت 10 به صورت همزمان در 121 شهرحوزه و 124 حوزه با حضور 17 هزار و 412 دانش آموز داوطلب برگزار می شود.

آزمون مرحله اول المپیاد دانش آموزی نانو فردا برگزار می شود

به گزارش روز پنجشنبه خبرنگاران از ستاد توسعه فناوری نانو، ثبت نام این دوره از المپیاد نانو از آبان ماه 1397 آغاز شد و تا 5 اسفند ماه، 11 هزار و 43 دانش آموز دختر و 6هزار و 369 دانش آموز پسر از 31 استان کشور با همکاری 191 نهاد ترویجی در این رقابت بزرگ علمی ثبت نام کردند.

مرحله دوم این المپیاد به صورت یک آزمون کتبی، تیرماه 1398 برگزار می شود، مرحله سوم نیز با حضور افرادی که پیروز به کسب حد نصاب نمره مرحله دوم شوند، به صورت یک اردوی علمی، آموزشی و رقابتی، دهه اول شهریورماه 1398 برگزار می شود.

کسب بیش از 50 درصد میانگین نمره پنج نفر اول در آزمون مرحله اول، شرط ورود به مرحله دوم است و 30 نفر برتر مرحله دوم به اردوی مرحله سوم راه پیدا خواهند کرد.

باشگاه نانو برای بالا بردن سطح آمادگی داوطلبان برای حضور در آزمون مرحله اول المپیاد دانش آموزی فناوری نانو، 3 آزمون آزمایشی مجازی آمادگی المپیاد برگزار کرده است.

المپیاد دانش آموزی علوم و فناوری نانو با هدف شناسایی استعدادهای برتر دانش آموزی و همچنین پرورش و هدایت دانش آموزان مستعد توسط باشگاه دانش آموزی نانو برگزار می شود. المپیاد دانش آموزی طبق تفاهم نامه منعقد شده بین ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان از امسال با تایید و همکاری این مرکز برگزار خواهد شد؛ ضمن اینکه برگزیدگان این المپیاد مطابق با آیین نامه های بنیاد ملی نخبگان، از امتیازات این بنیاد نیز برخوردار هستند.

علمی 9014**1584

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

منبع: ایرنا
انتشار: 11 آبان 1400 بروزرسانی: 11 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 20793

به "آزمون مرحله اول المپیاد دانش آموزی نانو فردا برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزمون مرحله اول المپیاد دانش آموزی نانو فردا برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید