آموزش ساخت اوریگامی خبرنگاران به 3 روش؛ همراه با ویدیو

به گزارش مجله سرگرمی، اگرچه به نظر می رسد که ساخت اوریگامی خبرنگاران سخت است، اما با مشاهده ویدیوهای آموزشی و اندکی تمرین به سادگی می توانید این اشکال زیبا را خلق کنید.

آموزش ساخت اوریگامی خبرنگاران به 3 روش؛ همراه با ویدیو

سرویس خانه داری - اگر به سراغ خواندن این مطلب آمده اید حتما می دانید اوریگامی چیست. فراتر از دانستن مفهوم آن، بدانید که اوریگامی در ذات شماست! از وقتی که در کودکی قایق کاغذی می ساختید یا سعی در ساختن اشکال معنادار با کاغذ داشته اید، در واقع مشغول تمرین این هنر بودید. اوریگامی یا کاغذ و تا، نه تنها یک سرگرمی بلکه یک هنر است که در سرتاسر دنیا هواداران زیادی در سنین مختلف دارد. در دسترس بودن کاغذ و خلق آثار زیبا با آن پیر و جوان را مجذوب خود نموده است. اگر شما نیز یکی از هواداران ساختن کاردستی های کاغذی هستید، در این مطلب با روش های مختلف ساخت خبرنگاران های کاغذی آشنا خواهید شد.

اگر مطالعه بخش خاصی از این مطلب مدنظر شماست، با انتخاب عناوینی که در فهرست موضوعی زیر ارائه شده اند، به موضوع دلخواه خود برسید.

  • وسایل مورد احتیاج برای ساخت اوریگامی خبرنگاران
  • روشی آسان ساخت خبرنگاران
  • ساخت اوریگامی خبرنگاران پنج پر
  • ساخت خبرنگاران های جادویی اوریگامی

وسایل مورد احتیاج برای ساخت اوریگامی خبرنگاران

برای ساخت خبرنگاران های کاغذی فقط به کاغذهای مناسب برای تا زدن احتیاج دارید. کاغذهایی که خیلی نازک یا خیلی ضخیم نباشند. البته یک قیچی دم دست بگذارید. استفاده از کاغذهای طرح دار حس جدیدی به کارهای شما می دهد و کاغذهای نیمه شفاف یا روغنی نیز می توانند ایده جذابی برای قرار دادن اشکالی درون خبرنگاران ها باشد.

اندازه کاغذ بستگی به ابعاد کارتان دارد که می تواند کوچک یا بزرگ، مربعی، مستطیلی، چند ضلعی و... باشد.

ساخت اوریگامی خبرنگاران

1. روشی آسان ساخت اوریگامی خبرنگاران

در این روش شما خبرنگاران ای همانند آنچه در تصویر زیر مشاهده می کنید را خواهید ساخت.

این خبرنگاران ها کاربردهای بسیاری دارند، مثلا برای ساخت کارت پستال، تزیین کادو، ساخت ریسه های تزیینی و... فیلم آموزش ساخت این خبرنگاران اوریگامی را می توانید در ادامه مشاهده کنید.

2. ساخت اوریگامی خبرنگاران پنج پر

اگر از این روش برای ساخت خبرنگاران بهره ببرید، نتیجه کار مانند آنچه که در تصویر زیر مشاهده می کنید، خواهد شد.

در ساخت این خبرنگاران ها از کاغذهایی بهره ببرید که پشت و روی آنها رنگ های متفاوتی داشته باشد. این خبرنگاران ها را می توانید در ابعاد بزرگ نیز بسازید و برای تزیین مکان های مختلف مثل اتاق نوزاد، صندلی میز تولد و... بهره ببرید. در ویدیو زیر می توانید آموزش ساخت این نوع خبرنگاران را مشاهده می کنید.

3. ساخت خبرنگاران های جادویی اوریگامی

ساخت این اوریگامی خبرنگاران نسبت به روش های قبلی کمی سخت تر است، واما نتیجه شگفت انگیز خواهد بود. همانطور که در تصویر زیر می بینید خبرنگاران جادویی شما قابلیت تغییر شکل دارد.

برای ساخت این خبرنگاران حتما از رنگ های مختلف بهره ببرید. شما می توانید روی وجه های مختلف این خبرنگاران جملات زیبا بنویسید و بعد کاردستی خود را به عزیزان و دوستان تان در مناسبت های مختلف هدیه بدهید. در ادامه فیلم آموزشی ساخت این نوع خبرنگاران را مشاهده می کنید.

آموزش های تصویری ساخت اوریگامی خبرنگاران

اگر باز هم خبرنگاران های کاغذی اوریگامی می خواهید این آموزش ها را از دست ندهید. تنها با کمی صبر و حوصله می توانید آثار زیبایی را خلق کنید.

آموزش ساخت انگشتر کاغذی بصورت گام به گام و تصویری

به نظر شما اوریگامی خبرنگاران در کدام یک از روش های بالا زیباتر بود؟ چه رنگ هایی را برای ساخت آن پیشنهاد می کنید؟ آیا اوریگامی تخصص شماست؟ چه کاغذی برای ساخت خبرنگاران ها پیشنهاد می کنید؟ از قلم نیاندازید که نظرات خود را در بخش با ما و سایر همراهان خبرنگاران به اشتراک بگذارید.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

منبع: setare.com
انتشار: 11 آبان 1400 بروزرسانی: 11 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 30614

به "آموزش ساخت اوریگامی خبرنگاران به 3 روش؛ همراه با ویدیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش ساخت اوریگامی خبرنگاران به 3 روش؛ همراه با ویدیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید