اجرای VAR در لیگ برتر بعید است

به گزارش مجله سرگرمی، اجرای VAR در لیگ برتر کمی بعید است، چون هنوز هیچ کار جدی و سازماندهی شده ای انجام نشده. استفاده از یاری داور ویدئویی یا همان VAR در دور برگشت بازی های لیگ برتر قطعی نیست. اگر چه فدراسیون فوتبال روی استفاده از این سیستم در دور برگشت لیگ برتر به منظور کاهش اشتباهات داوری تاکید دارد و به تازگی نمونه ایرانی آن در ورزشگاه دستگری تهران تست شد اما یکی از داوران دراین باره گفت: پیش از پیاده کردن این سیستم در ورزشگاه های ایران باید نرم افزاری که قصد بکارگیری از آن را داریم توسط فیفا تایید گردد که این زمان بر است. خرید تجهیزات و هم چنین نصب آنها در ورزشگاه ها و به موازات آن تربیت یاری داوران ویدئویی زمان بر است و به همین خاطر احتمال بکارگیری VAR در دور برگشت بازی های لیگ برتر ضعیف است.

اجرای VAR در لیگ برتر بعید است

جالب اینکه بدانید علی کفاشیان، بعد از استعفای ظاهری، از سوی مهدی تاج مامور شده است مقدمات بکارگیری از یاری داور وید ئویی را در بازی های لیگ برتر و دسته اول فراهم کند. به تازگی یکی از شرکت های داخلی نمونه ایرانی آن را در ورزشگاه دستگردی و در حضور علیرضا فغانی تست کرد.

بعید است فدراسیون فوتبال بتواند به این سرعت این پروژه را اجرایی کند و البته اجرای نصفه و نیمه این پروژه جز دردسری تازه در لیگ حاصلی نخواهد داشت.

11

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 11 آبان 1400 بروزرسانی: 11 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 9105

به "اجرای VAR در لیگ برتر بعید است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای VAR در لیگ برتر بعید است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید