اختتامیه پنجمین سوگواره حماسه خون 30 آبان برگزار می گردد

به گزارش مجله سرگرمی، تقی محمدنژاد در مصاحبه با خبرنگاران، اظهار کرد: آئین اختتامیه پنجمین سوگواره حماسه خون 30 آبان ماه در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار می گردد.

اختتامیه پنجمین سوگواره حماسه خون 30 آبان برگزار می گردد

وی با بیان این که سوگواره حماسه خون از سال آینده به صورت منطقه ای یا ملی اجرا می گردد، اضافه کرد: در پنجمین سوگواره حماسه خون از 71 عکاس 540 اثر به دبیرخانه رسید.

رئیس حوزه هنری گلستان از انتخاب 40 اثر برگزیده نمایشگاه اطلاع داد و گفت: این آثار در قالب نمایشگاه برای بازدید علاقمندان به نمایش گذاشته می گردد.

محمدنژاد با بیان اینکه از پنج نفر که آثار آنها از نگاه داوران برتر شناخته شده تجلیل می گردد، اضافه کرد: اهدای جوایز به برگزیدگان در مراسم اختتامیه انجام می گردد.

وی ضمن یادآوری افتتاح نمایشگاه آثار منتخب سوگواره حماسه خون که در نگار خانه حوزه هنری گشایش می یابد، اضافه کرد: پس از آئین افتتاحیه نمایشگاه، کارگاه آموزشی با حضور داوران در حاشیه پنجمین سوگواره خون برگزار می گردد.

رئیس حوزه هنری استان گلستان در سرانجام مسعود امامی، ابوالقاسم قاسمی و داود عامری را به عنوان داوران پنجمین سوگواره معرفی کرد و یادآور شد: امیدواریم برپایی چنین برنامه های به افزایش دانش و توان فنی عکاسان استان بیافزاید.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 آبان 1400 بروزرسانی: 11 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 6541

به "اختتامیه پنجمین سوگواره حماسه خون 30 آبان برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختتامیه پنجمین سوگواره حماسه خون 30 آبان برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید