اومانیا فقط برای بازی با کره جنوبی بیاید

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران: فدراسیون فوتبال کاستاریکا با ارسال نامه ای در پاسخ به نامه باشگاه پرسپولیس، موافقت خود را با عدم حضور مایکل اومانیا در بازی محبت آمیز با عمان گفت.

اومانیا فقط برای بازی با کره جنوبی بیاید

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، با اعلام بخش روابط بین الملل باشگاه پرسپولیس، فدراسیون فوتبال کاستاریکا با ارسال نامه ای، موافقت خود را با عدم حضور مایکل اومانیا در بازی با عمان بیان کرد.

فدراسیون فوتبال کاستاریکا، چندی پیش با ارسال نامه ای به باشگاه پرسپولیس عنوان داشت؛ مایکل اومانیا از سوی سرمربی تیم ملی کشورش برای انجام دو بازی محبت آمیز با تیم های ملی عمان و کره جنوبی دعوت شده است.

این درخواست از سوی باشگاه به حمید درخشان سرمربی تیم اعلام شد. نظر وی این بود که با رعایت قوانین بین المللی مذاکره صورت گیرد و مایکل اومانیا حتی الامکان برای تمرینات مورد نظر وقفه لیگ همراه تیم باشد.

باشگاه پرسپولیس در این ارتباط برای فدراسیون فوتبال کاستاریکا نامه ای را فرستاد که پاسخ آن امروز به باشگاه ارسال شد.

فدراسیون فوتبال کاستاریکا در این نامه ضمن تشکر از باشگاه پرسپولیس بیان کرد؛ مذاکرات با سرمربی تیم ملی کاستاریکا انجام شد و در نهایت مقرر شد او از بازی محبت آمیز اول معاف شده و برای بازی دوم برابر تیم ملی کره جنوبی حاضر گردد.

در این نامه آمده است؛ مایکل اومانیا می تواند تا دهم اکتبر (18 مهر) همراه تیم پرسپولیس باشد و باید روز 11 اکتبر (19 مهر) راهی کره جنوبی گردد و پس از انجام بازی 15 اکتبر (23 مهر) به تهران باز خواهد گشت

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

منبع: تسنیم
انتشار: 11 آبان 1400 بروزرسانی: 11 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 42078

به "اومانیا فقط برای بازی با کره جنوبی بیاید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اومانیا فقط برای بازی با کره جنوبی بیاید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید