بازسازی The Last Remnant برای پلی استیشن4 عرضه می گردد

به گزارش مجله سرگرمی، یکی دو هفته پیش بود که شرکت بازی سازی اسکوئر انیکس، خبر از حذف بازی The Last Remnant از فروشگاه استیم داد. دیروز متوجه شدیم که این حرکت اسکوئر انیکس، در راستای جایگزین شدن نسخه ای قدیمی از این بازی، با یک بازسازی بوده است. دیروز و پیش از آغاز رویداد توکیو گیم شو، اسکوئر انیکس از بازسازی بازی The Last Remnant برای کنسول پلی استیشن4 رونمایی کرد.

بازسازی The Last Remnant برای پلی استیشن4 عرضه می گردد

نکته جالب این جاست که بازی The Last Remnant برای اولین بار و پس از سال ها درخواست هواداران آن است که به پلی استیشن می آید. بازی The Last Remnant برای کامپیوتر و ایکس باکس360 عرضه گردیده بود. اسکوئر انیکس هرگز نسخه ای از این بازی برای پلی استیشن3 عرضه نکرد؛ طوری که سال ها در لیست مورد انتظارترین بازی های نشریه ژاپنی فامیتسو، نسخه پلی استیشن3 بازی The Last Remnant به چشم می خورد.

نسخه کامپیوتر بازی The Last Remnant در مقایسه با نسخه ایکس باکس360 محتوای بیشتری داشت و نسخه بازسازی گردیده آن، که با اسم The Last Remnant Remastered عرضه می گردد، نه تنها شامل تمام آن ها خواهد بود، بلکه از نظر فنی هم این بازسازی پیشرفت نموده است.

با اینکه مدل ها پیشرفت بزرگی نداشته اند و شاهد افزایش کیفیت بافت ها هم نیستیم، ولی به طور کلی می توانیم انتظار اجرای بهتر و زیباتر بازی را داشته باشیم. اسکوئر انیکس موتور پایه The Last Remnant Remastered را به آنریل انجین 4 ارتقا داده است.

قرار است با آغاز نمایشگاه توکیو گیم شو در روز 22 سپتامبر، اسکوئر انیکس رویدادی طولانی برای نمایش گیم پلی بازی برگزار کند.

بازی The Last Remnant Remastered در روز ششم دسامبر امسال با قیمت 20 دلار برای پلی استیشن4 عرضه خواهد شد.

می توانید در ادامه تریلر رونمایی و تصاویر بازی را ببینید.

منبع: Gematsu

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 11 آبان 1400 بروزرسانی: 11 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 3035

به "بازسازی The Last Remnant برای پلی استیشن4 عرضه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی The Last Remnant برای پلی استیشن4 عرضه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید