با یک اپ روزهای قرنطینه را برای بچه ها شاد کنیم

به گزارش مجله سرگرمی، این روزها که بیشتر بچه ها در خانه هستند و به دلیل شیوع کرونا نمی توانند به بیرون از خانه بروند، والدین به دنبال راهکارهایی برای سرگرم کردن آنها هستند. یکی از بهترین روش ها استفاده از فناوری است که اپلیکیشن ها را می توان در صدر دانست.

با یک اپ روزهای قرنطینه را برای بچه ها شاد کنیم

کی از برترین آنها را می توان اپColoring & Learn نامید. این اپلیکیشن اندرویدی که تا به امروز بیش از 10میلیون بار در گوگل پلی دانلود شده است بیشتر از 250 صفحه را در اختیار بچه ها و حتی بزرگسالان قرار می دهد تا ایده های خود را نقاشی کنند. رنگ آمیزی طرح ها نیز بخشی دیگر از جذابیت های این اپ به شمار می رود چرا که رنگ های نئونی بخوبی می تواند بچه ها را جذب کند. همین رنگ های جذاب، رنگ آمیزی در این اپ را برای بچه ها، لذت بخش تر از دفترهای کاغذی می کند. بچه ها می توانند در طول نقاشی یا رنگ آمیزی، با کمک دکمه undo نقاشی خود یا بیرون زدگی رنگ آمیزی ها را پاک کنند و درنهایت یک نقاشی تمیز داشته باشند.

والدین هم می توانند با آنها همراه شوند و حتی با همدیگر مسابقه بدهند و طعم روزهای قرنطینه را شیرین تر کنند. همچنین باید گفت که تعداد زیادی قلم برای کشیدن نقاشی یا رنگ آمیزی وجود دارد و کودک می تواند به دلخواه از آنها استفاده کند تا هر بار یک نقاشی متفاوت داشته باشد. این اپ بخش های دیگری هم دارد و بچه ها می توانند با بازی و تفریح، الفبای انگلیسی را یاد بگیرند.

آشنایی با حیوانات مختلف و صدای آنها، اشکال هندسی مختلف، انواع وسایل نقلیه، شمارش اعداد و... بخشی دیگر از قابلیت های این اپلیکیشن است و می تواند بچه ها را آموزش بدهد. همچنین در این اپ بیش از 100 استیکر بامزه وجود دارد که بچه ها می توانند نقاشی های خود را پس از ذخیره کردن، با آنها تزئین کنند. همچنین شما می توانید نقاشی های بچه ها را در فیس بوک، توئیتر یا اینستاگرام و واتس اپ با دوستان شان به اشتراک بگذارید. این اپ رایگان با اندروید4.1 به بالا سازگاری دارد و کاربران می توانند آن را از گوگل پلی بارگذاری کنند.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 11 آبان 1400 بروزرسانی: 11 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 88023

به "با یک اپ روزهای قرنطینه را برای بچه ها شاد کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با یک اپ روزهای قرنطینه را برای بچه ها شاد کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید