آنالیز فنی پورشه پانامرا

به گزارش مجله سرگرمی، پانامرا یک اتفاق نو در بازار خودرو های لوکس ایران بود؛ فوق لوکس فوق اسپرتی که در کلاس فست بک ها یک ستاره بود.

آنالیز فنی پورشه پانامرا

به گزارش خبرنگار پانامرا یک اتفاق نو در بازار خودرو های لوکس ایران بود؛ فوق لوکس فوق اسپرتی که در کلاس فست بک ها یک ستاره بود. این آلمانی در مقابل خود تنها مرسدس بنز CLS را می دید.

پانامرا سال 2009 به بازار های جهانی معرفی و تقریباً همان ایام نیز وارد ایران شد. به نظر نمی رسد هنوز هم خودرویی در ایران موجود باشد که از نظر آپشن یارای برابری با ویرایش فول این پورشه را داشته باشد.

نسل اول پانامرا از 2010 تا 2013 تقریباً در تمام مدل هایش به بازار ایران آمد. مدل های پایه ای این خودرو پیشرانه 6 سیلندر داشتند و دیفرانسیل عقب بودند درحالیکه پانامرا 4S از پیشرانه 8 سیلندر و پانامرا توربو از پیشرانه 8 سیلندر توربو (مشابه کاین توربو) بهره می برد.

ضمن اینکه سیستم محرکه هردو نیز از نوع دو دیفرانسیل بود. حقیقت این است که این پورشه با قیمت کهکشانی اش هنوز هم مشتریان پر و پا قرصی دارد.

آخرین قیمت خودرو را اینجا مشاهده کنید.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 11 آبان 1400 بروزرسانی: 11 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 25110

به "آنالیز فنی پورشه پانامرا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز فنی پورشه پانامرا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید