بهترین و ضعیف ترین دروازه بان های لیگ برتر، رکورد دو ملی پوش

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، در چهار هفته گذشته از رقابتهای لیگ برتر 32 دیدار در چارچوب این مسابقات برگزار شده و 16 تیم این حاضر از 23 دروازه بان استفاده نموده اند. از این تعداد، تنها 3 دروازه بان خارجی بوده و 20 دروازه بان دیگر ایرانی هستند.

بهترین و ضعیف ترین دروازه بان های لیگ برتر، رکورد دو ملی پوش

در بین 16 تیم لیگ رجحان، گل گهر سیرجان در 4 بازی از 3 دروازه بان استفاده نموده تا از این نظر آمار جالبی از خود به جای گذاشته باشد. میلاد فراهانی، عبدالله حسینی و مهرداد بشاگردی 3 دروازه بانی هستند که در این 4 دیدار برای سیرجانی ها به میدان رفته اند.

تیم های پیکان، پرسپولیس، ذوب آهن، شاهین بوشهر، صنعت نفت و نفت مسجد سلیمان هم تیم هایی هستند که هر کدام از دو دروازه بان استفاده نموده اند و سایر تیم ها در هر چهار بازی تنها از یک گلر سود برده اند.

در این 4 هفته تنها یک دروازه بان با کارت قرمز داور جریمه شخصی شده است. ماکسیم کوویلیتایا سنگربان تیم شاهین بوشهر در دقیقه 6 هفته دوم از زمین اخراج شد و جای او را ابوالفضل درویشند گرفت.

تنها دروازه بانی که در جریان بازی با تصمیم سرمربی تعویض شده، وحید شیخ ویسی دروازه بان تیم فوتبال پیکان است. شیخ ویسی در هفته دوم و در دیدار پیکان مقابل نساجی بعد از خوردن 3 گل در دقیقه 54 تعویض شد و جای خود را به مهدی امینی داد.

سید حسین حسینی از استقلال، حامد فلاح زاده از سایپا، شهاب گردان از فولاد و حامد لک از ماشین سازی نیز دروازه بان هایی هستند که هر کدام یک بار با کارت زرد داوران جریمه شده اند.

بهترین عملکرد را در بین 23 دروازه بان، رشید مظاهری و پیغام نیازمند با 360 دقیقه بسته نگه داشتن دروازه شان داشتند.

رادشوویچ (پرسپولیس)، رحمتی (شهر خودرو)، بهزادی (ذوب آهن) و گردان (فولاد) نیز با دو کلین شیت دیگر دروازه بان های برتر 4 هفته ابتدایی هستند.

حامد لک از ماشین سازی با 8 گل در 4 بازی ضعیف ترین عملکرد را در بین دروازه بان ها دارد و پس از وی نیز محمد امین رضایی از نساجی با 7 گل خورده در 4 بازی دومین دروازه بان ضعیف این مسابقات است.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 آبان 1400 بروزرسانی: 11 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 46397

به "بهترین و ضعیف ترین دروازه بان های لیگ برتر، رکورد دو ملی پوش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین و ضعیف ترین دروازه بان های لیگ برتر، رکورد دو ملی پوش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید