تحول در تیم مدیریت هواوی: رِن ژِنگفِی بنیانگذار پس از 32 سال خداحافظی کرد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش سایت گیز چاینا، مدیر عامل هواوی رِن ژِنگفِی که در سال 1987 این شرکت را تاسیس نموده بود، از مدیریت هواوی کنار رفته است. از اواخر سال 2019 تا امروز شاهد تغییرات زیادی در تیم مدیریت هواوی بودیم و حالا به نظر می رسد با رفتن رِن ژِنگفِی، فرایند این تحولات کامل شده باشد. از جمله تغییرات قبلی می توان به خانم سان یافانگ (Sun Yafang) اشاره نمود که تا هفته پیش مدیر حقوقی هواوی به حساب می آمد. همچنین در روزهای قبل شاهد کنار رفتن 4 مهره کلیدی از تیم مدیریت هواوی بودیم که زو ژیجون (Xu Zhijun) مشهورترین آنها به حساب می آید.

تحول در تیم مدیریت هواوی: رِن ژِنگفِی بنیانگذار پس از 32 سال خداحافظی کرد

کمی قبل از این هم گوئو پینگ (Guo Ping) از مدیریت شرکت فراوریات ارتباطی هواوی کنار گذاشته شده بود و منگ وانژو (Meng Wanzhou) هیئت مدیره این شرکت را ترک کرد. از دیگر افراد کلیدی هواوی که در روزهای اخیر کنار گذاشته شده اند نیز می توان به ونگ تائو (Wang Tao) اشاره نمود که تا پیش از آن مدیریت یکی از شرکت های اصلی زیرمجموعه هواوی را، در شهر چنگدو بر عهده داشته است.

رِن ژِنگفِی در سال 1987 هواوی را به عنوان فراوری نماینده تجهیزات سرور پایه گذاشت. هواوی در آن موقع محصولات خود را با قیمت پایین تر نسبت به بقیه محصولات بازار به فروش می رساند و با همین روش مدارج پیروزیت را به سرعت طی کرد. رِن ژِنگفِی 75 ساله ظرف 32 سال مدیریت در هواوی پیروز شده بود این شرکت را به یکی از اصلی ترین غول های مالی دنیا بدل کند و بسیاری از رتبه های اول را در حوزه های گوناگون به خود اختصاص دهد.

تاریخچه مختصر و مفید گوشی های سری P هواوی

کشور چین در یکسال اخیر درگیر یک جنگ تمام عیار تجاری بوده است و هواوی به عنوان یکی از اصلی ترین مهره های مالی چین، در نوک پیکان تهاجم های آمریکا قرار داشته است. هرچند بعضی ممکن است مسائل مربوط به این درگیری ها را به تغییر تیم مدیریت هواوی مربوط نمایند، اما بعضی دیگر نیز اعتقاد دارند که حتی در نبود چنین مسائلی هم ایجاد تغییرات سنگین در تیم مدیریت شرکت هواوی سابقه داشته است.

منبع: Giz China

بیشتر بخوانید: هواوی در سال 2020؛ ادامه حرکت در مسیری پر پیچ وخم

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 11 آبان 1400 بروزرسانی: 11 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 84315

به "تحول در تیم مدیریت هواوی: رِن ژِنگفِی بنیانگذار پس از 32 سال خداحافظی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحول در تیم مدیریت هواوی: رِن ژِنگفِی بنیانگذار پس از 32 سال خداحافظی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید