تهیه بسته پیشنهادی حمایت از واحدهای صنفی

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران/لرستان رئیس سازمان صمت لرستان گفت: بازاریان استان مسئولیت صنفی خود را فدای مسئولیت اجتماعیشان کرده اند.

تهیه بسته پیشنهادی حمایت از واحدهای صنفی

محمدرضا صفی خانی امروز در جلسه تقدیر از اصناف و اتحادیه های لرستان که با حضور مسئولان دستگاه ها و نهادهای های مختلف برگزار گشت، اظهار کرد: شرایط کنونی باعث شده تمام دنیا تحت تاثیر قرار گرفته و اقتصاد دنیا با چالش های اساسی روبرو شود.

وی ادامه داد: باید از تمامی اصناف و اتحادیه های لرستان که در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی به خوبی ورود پیدا کرده و با وجود تمامی چالش ها اقدام به تعطیلی واحد صنفی خود کرده اند، تقدیر و تشکر کرد چرا که شاهد همکاری مناسب این قشر بودیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان عنوان کرد: خوشبختانه در لرستان اتحادیه های صنفی به خوبی توانستند تا شرایط را برای تعطیلی اصناف غیر ضرور مهیا کنند.

وی عنوان کرد: براساس مصوبه ستاد ملی کرونا قرار بر این شده تا 20 فروردین ماه اصناف غیر ضرور تعطیل باشند البته در روزهای آینده جلساتی در کشور برگزار خواهد شد تا اقدامات لازم برای حمایت از واحدهای صنفی در دستور کار قرار گیرد.

صفی خانی با اشاره به اینکه اصناف و بازار اکنون با چالش های اساسی برای تامین معیشت روبرو هستند، اضافه نمود: باتوجه به اینکه تعطیلی بازار ضربات زیادی به فعالان صنفی وارد کرده، با همکاری اتاق اصناف، اتحادیه ها و فعالان این حوزه بسته پیشنهادی حمایت از صنوف لرستان را تهیه و در اختیار ستاد کرونا قرار می دهیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان عنوان کرد: در این بسته پیشنهادی تمامی موضوعات مد نظر اصناف همچون تامین اجتماعی، مالیات، جرائم بانک ها، شرکت های خدمات رسان و پرداخت تسهیلات دیده خواهد شد.

صفی خانی ادامه داد: اصناف همواره در مسائل، موضوعات و چالش های کشور در کنار مردم قرار داشته اند و باید گفت مسئولیت صنفی خود را فدای مسئولیت اجتماعیشان کرده اند و مطمئنا باید دولت نیز از تمام توان خود در جهت حمایت از این قشر بزرگ در این برهه استفاده کند.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 آبان 1400 بروزرسانی: 11 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 81397

به "تهیه بسته پیشنهادی حمایت از واحدهای صنفی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تهیه بسته پیشنهادی حمایت از واحدهای صنفی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید