توییت خبرساز روزنامه نگار هلندی درباره بازیکن تیم ملی ایران

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، علیرضا جهانبخش فصل گذشته از تیم آلکمار هلند راهی تیم برایتون انگلیس شد ولی نتوانست آنطور که باید در این تیم پیروز باشد. در این مدت بارها خبرهایی از پیشنهاد تیم های هلندی به جهانبخش برای بازگشت به لیگ این کشور مطرح شد.

توییت خبرساز روزنامه نگار هلندی درباره بازیکن تیم ملی ایران

به تازگی برایان ویکر روزنامه نگار هلندی با توییت هایش درباره ملی پوش ایرانی برایتون خبرساز شده است. این روزنامه نگار در صفحه شخصی خود خاطرنشان کرد جهانبخش و مدیر برنامه هایش در هلند هستند. وی همچنین یک توییت دیگر به نقل از مدیر باشگاه آلکمار منتشر کرد: اگر جهانبخش بخواهد به صورت قرضی به آلکمار بیاید، می تواند با ما تماس بگیرد.

سایت ساکرنیوز هلند با استناد به ادعای این روزنامه نگار نوشت: آیا جهانبخش در تابستان به لیگ هلند (اردیویسه) بر می گردد؟ برایان ویکر اعلام نموده است که این بازیکن با مدیر برنامه هایش در هلند است. جهانبخش سال گذشته از آلکمار به برایتون رفت اما این انتقال موفقیت آمیز نبود. اوایل تابستان سال جاری بحث انتقال قرضی جهانبخش به تیم فاینورد مطرح شده بود. با این حال از سه تیم به عنوان مقاصد احتمالی بازگشت جهانبخش به لیگ هلند یاد می گردد.

به گزارش خبرنگاران، هلندی ها در شرایطی بحث بازگشت جهانبخش را مطرح نموده اند که این بازیکن دو روز پیش در مصاحبه با یکی از روزنامه های داخلی ایران تاکید نموده بود قصد ندارد به لیگ هلند برود و به کارش در تیم برایتون ادامه خواهد داد.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 آبان 1400 بروزرسانی: 11 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 35748

به "توییت خبرساز روزنامه نگار هلندی درباره بازیکن تیم ملی ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توییت خبرساز روزنامه نگار هلندی درباره بازیکن تیم ملی ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید