جلالی: نساجی احتیاج به حمایت مسئولان استانی دارد

به گزارش مجله سرگرمی، سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران می گوید تیمش احتیاج به حمایت مسولان استانی دارد.

جلالی: نساجی احتیاج به حمایت مسئولان استانی دارد

به گزارش خبرنگاران، مجید جلالی پس از تساوی تیمش برابر سایپا در نشست خبری اظهار کرد: نیمه دوم خیلی بهتر از تحریف بودیم اما در طول بازی موقعیت های خوبی داشتیم. من می خواهم طراوت این تیم را حفظ کنیم می خواهم مسولان یاری نمایند چون به این تیم باور دارم. امیدوارم من را تنها نگذارند تا بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.

وی اضافه نمود: من بازیکنان را خوب می شناسم اما باید به ظرفیت های خودمان نگاه کنیم، برخی اوقات باید ذهن بازیکن را تقویت کنید و این کار سخت تر است. امروز نیمه دوم خوب بودیم اما می گویم چرا نباید نیمه اول خوب باشیم.

جلالی توضیح داد: کسی واقعاً نیست که یاری کند. هزینه های جاری را جسته گریخته مالکان پرداخت می نمایند اما تیم احتیاج به مراقبت های بیشتری دارد. وقتی تیمی لیگ رجحان دو ستون دارد پس تعادل نخواهد داشت! کلاً سبک تیم داری در استان ها باید تغییر کند. این موضوع را هم به استاندار گفته ام.

وی درباره اینکه زمان حضورش در نساجی با چه کسی صحبت نموده است، گفت: من پیش از این با آقای صناعی فر صحبت کردم و حتی به من گفتند می خواهیم تیم را بفروشیم اما اگر شما بیایید مثل کوه تا انتهای فصل پشت تیم هستیم. اما آمدیم و مسائل آغاز شد. الان هم بازیکنان حدود 50 درصد دریافتی داشته اند. اما تیم ما الان احتیاج به مراقبت بیشتری دارد. سال آینده با این شکل چه کسی در نساجی می ماند؟

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 آبان 1400 بروزرسانی: 11 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 17579

به "جلالی: نساجی احتیاج به حمایت مسئولان استانی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلالی: نساجی احتیاج به حمایت مسئولان استانی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید