خبرنگاران طرح فاصله گذاری اجتماعی با جدیت و قاطعیت در گیلان اجرا می شود

به گزارش مجله سرگرمی، رشت - خبرنگاران-رئیس پلیس راهور گیلان با اشاره به اجرایی شدن طرح فاصله اجتماعی در راههای ورودی استان از ساعت 24 شب گذشته گفت: طرح فاصله گذاری اجتماعی با جدیت و قاطعیت در استان اجرا می شود.

خبرنگاران طرح فاصله گذاری اجتماعی با جدیت و قاطعیت در گیلان اجرا می شود

سرهنگ امیر طالبی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران با بیان اینکه این امر مطالبه عمومی مردم است و همه باید موضوعات را رعایت کنند تا سریعتر از شر ویروس کرونا خلاص شویم ، افزود: پلیس راه در سه مبدا ورودی استان در لوشان ، چابکسر و آستارا محدودیت تردد برای خودروهای غیربومی ایجاد کرده است و اگر خودروهایی از راههای محلی و یا روزنه هایی قصد ورود به شهرهای استان را داشته باشند ، با ممانعت پلیس روبرو می شوند.

وی خاطر نشان کرد: افراد متخلف مطمئن باشند ، پلیس در راستای حفظ سلامت مردم با کسی مدارا ندارد و ضمن عذرخواهی از مسافران ؛ با قاطعیت از ورود هر خودروی غیر بومی به استان جلوگیری خواهد کرد.

وی یادآورشد: هر ساله در چنین ایامی پذیرای مهمانان نوروزی بودیم اما متاسفانه امسال در شرایطی هستیم که ضمن عذرخواهی از این عزیزان، ناگزیر به مسدود کردن راه ها و محدودیت برای تردد آنها به منظور حفظ سلامتی تمامی مردم هستیم.

سرهنگ طالبی شرح داد: به همین دلیل، کد2176 از شب گذشته در سامانه اجراییات پلیس تعریف شده که مبلغ 500 هزار تومان برای متخلفان از این قانون پیش بینی شده است ؛ ضمن آنکه خودروهایی که به طور غیر ضروری تردد می کنند، علاوه بر اعمال قانون یک ماه در پارکینگ متوقف می شوند و پلیس گیلان با قاطعیت با متخلفان اعمال قانون خواهد کرد.

وی گفت: البته در مرحله اول از هم میهنان مان در گیلان خواستیم تا هر چه سریعتر به شهرهای شان برگردند و در صورت قصد سفر، برنامه ریزی خود را برای این امر لغو کنند تا در زمان سفر آنها مجبور به استفاده از قوه قهریه نشویم و انتظار داریم هم وطنان مان خود این موضوعات را رعایت کنند.

وی با اشاره به تردد شماری از افرادی با پلاک غیر بومی اما در گیلان سکونت دارند، شرح داد: این افراد اگر برای ورود کارت ملی و یا مدرک معتبر برای اثبات شهروند بودن گیلان را داشته باشند، می توانند وارد استان شوند .

رئیس پلیس راهور گیلان درباره سفرهای بین شهری استان نیز گفت: در حال حاضر تا زمان اخذ تصمیمات ستاد مبارزه با کرونای استان محدودیتی برای تردد آنها اعمال نمی شود ؛ اما در 48 ساعت آینده تعیین خواهد شد که افرادی که قرار است از شهری به شهر دیگر در استان تردد کنند، تردد آنها به چه صورت خواهد بود و براساس آن پلیس محدودیت ها را اجرا خواهد کرد.

از ساعت 24 شب گذشته ورودی راههای گیلان مسدود سازی شده است.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

منبع: ایرنا
انتشار: 11 آبان 1400 بروزرسانی: 11 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 80248

به "خبرنگاران طرح فاصله گذاری اجتماعی با جدیت و قاطعیت در گیلان اجرا می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران طرح فاصله گذاری اجتماعی با جدیت و قاطعیت در گیلان اجرا می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید