درصد زنان بازمانده از تحصیل پس از انقلاب از 38 به 3 رسیده است

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، معصومه ابتکار بعد از ظهر چهارشنبه در همایش مادران انقلابی دختران فاطمی که در بخش کهریزک ری برگزار گردید، طی سخنانی گفت: پس از انقلاب اسلامی نرخ رشد سواد زنان از مردان بیشتر بوده است، قبل از انقلاب 38 درصد زن بازمانده از تحصیل داشتیم، اما اکنون این رقم به 3 درصد رسیده است، که البته همین 3 درصد هم زیاد است.

درصد زنان بازمانده از تحصیل پس از انقلاب از 38 به 3 رسیده است

معاون رییس جمهور گفت: باید با کوشش و کار فراوان درصد زنان بازمانده از تحصیل را به صفر برسانیم.

وی گفت: دین آمده است، تا به ما رنج و درد انسان ها را کم نمایند، با توسل به شخصیت هایی مانند حضرت زهرا(س) می توانیم در کسب فضایل اخلاقی حرکت کنیم، این امر به ویژه در حفظ آبروی افراد و توجه به حقوق شهروندی و وحدت و همدلی امت بسیار اهمیت دارد.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با بیان این که اگر هم دلی و انسجام در بین اعضا یک خانواده، روستا، شهر، استان و یا کشور باشد، آن مجموعه خوشبخت است، گفت: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب با همت و کوشش و توجه به کاستی هایی که داریم و عنایت به این که انقلاب اسلامی ایران ثمره خون هزاران شهید است، هرگز ایثار و فداکاری را فراموش نمی کنیم.

ابتکار اضافه نمود: جوانان حق دارند، در خصوص انقلاب و ارزش ها بدانند و در محیط آزاد زندگی نمایند، تا بتوانیم در دهه پنجم از موانع و مسائل با سربلندی عبور کنیم.

وی گفت: آمریکا سعی دارند، با جنگ تبلیغاتی و مالی امید را از ملت ما بگیرند، اما پیروز نخواهند شد و این مسائل به خاتمه خواهد رسید و جوانان ما پرچمدار پیشرفت و توسعه کشور خواهند بود.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 آبان 1400 بروزرسانی: 11 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 12119

به "درصد زنان بازمانده از تحصیل پس از انقلاب از 38 به 3 رسیده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درصد زنان بازمانده از تحصیل پس از انقلاب از 38 به 3 رسیده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید