دومین بازدید میدانی از سایت های جنگل های هیرکانی انجام شد

به گزارش مجله سرگرمی، دومین بازدید میدانی از سایت های جنگل های هیرکانی در استان گیلان با هدف هم افزایی و آگاهی بیشتر مدیران منطقه ای و محلی انجام شد.

دومین بازدید میدانی از سایت های جنگل های هیرکانی انجام شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، علی قمی اویلی رئیس گروه میراث طبیعی معاونت میراث فرهنگی، امروز دوشنبه 1 مرداد 97 با اعلام این خبر گفت: دومین بازدید میدانی از سایت های نامزد در پرونده ثبت جهانی جنگل های هیرکانی در استان گیلان با هدف معین نقاط کنترل میدانی بنچ مارک ها، معین محل نصب تابلوهای هدایت برای سایت، نصب تابلوهای اینفوگرافی و تابلوهای مشخصات کلی سایت و جانمایی آن بر روی نقشه و طبیعت تا قبل از ورود ارزیابان یونسکو انجام شد.

او گفت: همچنین در راستای هم افزایی و آگاهی بیشتر مدیران منطقه ای و محلی در شهرستان هایی که سایت های گشت رود خان در شهرستان فومن و سیاه رود رودبار در شهرستان رودبار قرار گرفته است جلساتی با حضور مدیر کل محیط زیست استان به منظور معین محل پایگاه منطقه ای جنگل های هیرکانی و تجهیزات مورد احتیاج این دفتر انجام شد.

به گفته رئیس گروه میراث طبیعی معاونت میراث فرهنگی کشور، مذاکراتی نیز با حضور مدیران ملی پایگاه، رئیس گروه میراث طبیعی سازمان میراث فرهنگی و مدیر پروژه پرونده هیرکانی با مدیر کل محیط زیست استان صورت گرفت که نتیجه این مذاکرات قول مساعد و همکاری مدیر کل محیط زیست استان درجهت تقویت زیرساخت های لازم تا قبل از ورود ارزیابان یونسکو و آگاهی بخشی جوامع محلی و شناخت بیشتر مدیران محلی از سایت های پیشنهادی بود.

قمی اضافه کرد: در برنامه آینده این کارگروه کارشناسی، بازدید از سایت های شرق استان مازندران، استان گلستان و استان سمنان دردستور کار قرار گرفته است.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

منبع: میراث آریا
انتشار: 11 آبان 1400 بروزرسانی: 11 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 38454

به "دومین بازدید میدانی از سایت های جنگل های هیرکانی انجام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دومین بازدید میدانی از سایت های جنگل های هیرکانی انجام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید