راننده 17 ساله حادثه تصادف با کاروان پیاده در انزلی فاقد گواهینامه بود

به گزارش مجله سرگرمی، رئیس پلیس راه استان گیلان با اشاره به اینکه راننده خودرو پراید خانم 17 ساله فاقد گواهینامه بود، گفت: این فرد به علت عدم توجه کافی به جلو در زمان رانندگی (نقض ماده 180 آیین نامه راهور) مقصر حادثه تشخیص داده شد.

راننده 17 ساله حادثه تصادف با کاروان پیاده در انزلی فاقد گواهینامه بود

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سرهنگ حسین محمدپور در خصوص اخبار تکمیلی حادثه برخورد خودروی سواری پراید با کاروان پیاده اربعین که صبح روز 4 مهر ماه جاری در انزلی رخ داد، اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع تصادف در محور انزلی به رضوانشهر، بلافاصله ماموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

این مقام انتظامی اضافه نمود: با حضور ماموران پلیس و تیم های امدادی در محل حادثه معین شد یک دستگاه خودرو سواری پراید که از محور انزلی به رضوانشهر محدوده سنگاچین در حال تردد بود با تعدادی عابر پیاده که در حال عبور از شانه خاکی جاده بودند، برخورد کرده است.

وی شرح داد: در این حادثه دو مرد 60 و 64 ساله در صحنه تصادف فوت و سه مرد عابر دیگر به همراه راننده و سرنشین خودرو پراید مجروح و توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس پلیس راه گیلان ادامه داد: یکی از عابران پیاده که مردی 58 ساله بود به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت کرد.

سرهنگ محمدپور با اشاره به اینکه راننده خودرو پراید خانم 17 ساله فاقد گواهینامه بود، گفت: این فرد به علت عدم توجه کافی به جلو در زمان رانندگی (نقض ماده 180 آیین نامه راهور) مقصر حادثه تشخیص داده شد.

رئیس پلیس راه استان گیلان در خاتمه با بیان اینکه رانندگی برای افراد زیر 18 سال تا وقتی که اقدام به دریافت گواهینامه نکرده اند تحت هر شرایطی ممنوع است، گفت: در صورتی که در محور های مواصلاتی استان مشاهده شود فردی بدون داشتن گواهینامه اقدام به رانندگی می کند ماموران پلیس ضمن اعمال قانون و توقیف وسیله نقلیه فرد مذکور را به مراجع قضائی معرفی خواهند کرد.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 آبان 1400 بروزرسانی: 11 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 48460

به "راننده 17 ساله حادثه تصادف با کاروان پیاده در انزلی فاقد گواهینامه بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راننده 17 ساله حادثه تصادف با کاروان پیاده در انزلی فاقد گواهینامه بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید