رحیمی: به صالحی امیری گفتم اسمم را از لیست ارسالی خط بزنید، با ارتباطاتم در OCA کرسی گرفتم

به گزارش مجله سرگرمی، اصغر رحیمی، رئیس سابق مرکز نظارت بر تیم های ملی درخصوص عضویتش در کمیته ورزش شورای المپیک آسیا توضیحاتی را ارائه کرد.

رحیمی: به صالحی امیری گفتم اسمم را از لیست ارسالی خط بزنید، با ارتباطاتم در OCA کرسی گرفتم

اصغر رحیمی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد اینکه یکی از اعضای کمیته ورزش شورای المپیک آسیا است، این درحالی است که نام وی در لیست ارسالی کمیته ملی المپیک ایران نبوده، گفت: اینکه می گویند یک نفر اسم من را به لیست ارسالی ایران اضافه نموده توهین به یک دستگاه بزرگ است. ابتدا اسم من در لیست بود اما در نهایت با نظر هیئت محترم اجرایی اسم من حذف شد. من به دکتر صالحی امیری گفتم به صورت کتبی اعلام می کنم که نمی خواهم اسم من از ایران رد گردد.

وی در ادامه اضافه نمود: همه مسئولان شورای المپیک آسیا (شیخ احمد، حسین مسلم و حیدر فرمان) کویتی هستند. زمانی که من کویت بودم بالاترین مدال های تکواندو را برای کویت به دست آوردم که بعد از آن هم هیچگاه این نتایج را تکرار نکردند. آنها سال 2010 پیشنهاد توسعه تکواندو در آسیا را به عنوان یک پروژه بزرگ به من سپردند اما من قبول نکردم. در این سال ها متمرکز و متعهد به کارم بودم و بسیاری از پیشنهادهای OCA را نپذیرفتم.

رحیمی تاکید نمود: من، هم به زبان عربی و هم به انگلیسی صحبت می کنم به دکتر صالحی امیری هم عرض کردم در معذوریت قرار نگیرید و اسم من را حذف کنید. بعد از ارسال اسامی از شورای المپیک آسیا با من تماس گرفتند و گفتند ما نام شما را در کمیته ورزش قرار دادیم و تاکید نمودند از اسامی ارسالی از سوی کمیته المپیک شما کسی را کم نکردیم. قبل از اعلام اسامی از سوی شورای المپیک آسیا من به دکتر صالحی امیری گفتم که نام من در کمیته ورزش قرار گرفته است.

رئیس سابق مرکز نظارت بر تیم های ملی در کمیته ملی المپیک یادآور شد: برخی از افراد در کمیته های شورای المپیک آسیا توسط شورا و بدون نظر NOCها انتخاب می شوند. این خبرها در واقع کمیته ملی المپیک را زیر سوال می برد.

رحیمی توضیح داد: برخی ها سال هاست از منابع و منافع کمیته سود می برند و نه تنها کار مثبتی برای کمیته انجام نداده اند بلکه مایه خجالت کمیته هم شده اند. به زودی خواهید دید پروژه جدیدی را با IOC آغاز خواهم کرد. انشاالله کسانی که برای این مسئولیت ها خود کشی می نمایند بتوانند آبروی کمیته را در سطح بین المللی حفظ نمایند.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 آبان 1400 بروزرسانی: 11 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 18418

به "رحیمی: به صالحی امیری گفتم اسمم را از لیست ارسالی خط بزنید، با ارتباطاتم در OCA کرسی گرفتم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رحیمی: به صالحی امیری گفتم اسمم را از لیست ارسالی خط بزنید، با ارتباطاتم در OCA کرسی گرفتم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید