زندگی دانشمندان ایرانی در قاب هیسپان

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه هیسپان تی وی، من اهل ایرانم (Soy de Iran) برنامه ای است در قالب مجموعه مستند به کارگردانی عماد خدابخش که به زندگی و فعالیت های شغلی و علمی 10 دانشمند برتر ایرانی می پردازد.

زندگی دانشمندان ایرانی در قاب هیسپان

دکتر فرنوش فرید­ بد دکترای الکتروشیمی از دانشگاه تهران؛ سعید عباس بندی دکترای ریاضی کاربردی از دانشگاه تربیت مدرس، دمیری گنجی دکترای مکانیک گرایش تبدیل انرژی از دانشگاه تربیت مدرس، قائدی دکترای شیمی از دانشگاه اصفهان، گرجی دکترای ریاضی تحلیلی از دانشگاه شهید بهشتی تهران، علی اکبر صبوری دکترای شیمی فیزیکال از دانشگاه تربیت مدرس، محمدرضا گنجعلی دکترای شیمی از دانشگاه تهران، پرویز نوروزی دکترای شیمی از کانادا، محمدباقر لاریجانی تخصص پزشکی داخلی از دانشگاه تهران، سیاوش ریاحی دکترای شیمی از دانشگاه تربیت مدرس 10 چهره برتر علمی هستند که در این برنامه زندگی علمی، اجتماعی وخصوصی آنها برای مخاطبان برون مرزی به تصویر کشیده می گردد.

در این قسمت از مجموعه برنامه من اهل ایرانم، زندگی علمی و شخصی سعید عباس بندی به تصویر کشیده شده است. سعید عباس بندی متولد سال 1345 در تهران است. وی دکترای ریاضی کاربردی از دانشگاه تربیت مدرس دارد و اولین فردی است که در رشته ریاضی کاربردی از دانشگاهی داخلی پیروز به اخذ دکترا شده است. او در سال 2014 در میان برترین دانشمندان ریاضی دنیا نهاده شد.

برنامه 25 دقیقه ای من اهل ایرانم فراوری شبکه پرس تی وی است که در هیسپان تی وی، دوبله و آماده پخش شده است. این برنامه ساعت 1:30 بامداد سه شنبه به وقت تهران روی آنتن می رود و ساعت 19 سه شنبه بازپخش می گردد.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو