ساناز پرهیزی: به دلیل سردی هوا نتوانستم رکورد خوبی در مسابقات دوگانه قهرمانی کشور بزنم

به گزارش مجله سرگرمی، قهرمان رقابت های دوگانه بانوان کشور گفت: به دلیل سردی هوای محل برگزاری رقابت های قهرمانی کشور و مرحله سوم لیگ نتوانستم رکوردهای خوبی را به ثبت برسانم.

ساناز پرهیزی: به دلیل سردی هوا نتوانستم رکورد خوبی در مسابقات دوگانه قهرمانی کشور بزنم

ساناز پرهیزی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: رقابت های قهرمانی کشور و مرحله سوم لیگ دوگانه بانوان به طور همزمان در شهر اشتهارد کرج برگزار گردید. خوشبختانه توانستم بازهم عنوان قهرمانی را در این رقابت ها به دست بیاورم. در مجموع باتوجه به کسب قهرمانی در سه مرحله لیگ عنوان قهرمان قهرمانان را نیز به دست آوردم.

وی اضافه کرد: در قهرمانی کشور برای استان خودم فارس مسابقه دادم و در لیگ برای تیم جوان کرج. تیم فارس در قهرمانی کشور عنوان دوم را به دست آورد. در بخش تیمی لیگ نیز تیم جوان کرج عنوان قهرمانی را به دست آورد.

قهرمان دوگانه بانوان کشورمان ادامه داد: در شرایطی مسابقه دادم که می خواستم رکوردهای دو مرحله قبلی را بهبود ببخشم اما هوا به قدر سرد بود که قفل کلاه دوچرخه سواری ام بسته نمی شد. زمان زیادی برای بستن کلاهم صرف شد. اگرچه در خاتمه عنوان قهرمانی را کسب کردم اما نتوانستم رکوردهای مدنظرم را ثبت کنم.

پرهیزی یادآورشد: سال آینده رقابت های بین المللی به میزبانی کیش برگزار خواهد شد. از حالا خودم را برای موفقیت و ثبت بهترین رکوردها در این رقابت ها آماده می کنم. پس از مسابقات کیش شاید در رشته دوچرخه سواری به صورت اختصاصی و جدی فعالیتم را آغاز کنم. اما در حال حاضر تمرکزم روی رشته دوگانه و مسابقات کیش است.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 آبان 1400 بروزرسانی: 11 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 9001

به "ساناز پرهیزی: به دلیل سردی هوا نتوانستم رکورد خوبی در مسابقات دوگانه قهرمانی کشور بزنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساناز پرهیزی: به دلیل سردی هوا نتوانستم رکورد خوبی در مسابقات دوگانه قهرمانی کشور بزنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید