سولشر: شاید مصدومیت هررا به آینده اش در باشگاه مرتبط است

به گزارش مجله سرگرمی، سرمربی یونایتد در اظهار نظری کنایه آمیز گفت که ممکن است مصدومیت های پیاپی هافبک اسپانیایی این تیم به انتها قراردادش در انتها فصل و جدایی احتمالی او مربوط باشد.

سولشر: شاید مصدومیت هررا به آینده اش در باشگاه مرتبط است

سولشر: شاید مصدومیت هررا به آینده اش در باشگاه مرتبط است

سرمربی یونایتد در اظهار نظری کنایه آمیز گفت که ممکن است مصدومیت های پیاپی هافبک اسپانیایی این تیم به سرانجام قراردادش در سرانجام فصل و جدایی احتمالی او مربوط باشد. گفته می گردد آندر هررا در سرانجام فصل با اتمام قراردادش به عنوان بازیکن آزاد به پاری سن ژرمن انتقال خواهد یافت.

اوله گنار سولشر در نشست خبری پیش از بازی خانگی فردا شب تیمش مقابل وستهام که هررا آن را به دلیل مصدومیت از دست خواهد داد، گفت: شاید ترس از آینده هررا را نگران نموده باشد، همین طور آن بخش از فصل که به خاطر مصدومیت از دست داد. امیدوارم او بتواند ما را در بازی مقابل چلسی یا منچسترسیتی همراهی کند اما از این بابت مطمئن نیستم چون دچار یک مصدومیت عضلانی دیگر شده است. هررا عاشق بازی کردن است و وقتی که نمی تواند به هم تیمی هایش یاری کند، شادمان نیست. او تمام تلاشش را می نماید و برایش مهم نیست که 5 هفته یا 5 سال دیگر به سرانجام قراردادش باقی مانده است.

سولشر تأکید کرد: من هنوز گزینه هایی برای استراحت دادن به یک تا دو بازیکنم دارم چون بازی هایی پیش رو داریم و باید بازیکنانم را برای آنها آماده نگه داریم. در بازی مقابل بارسلونا هم بعضی از بازیکنان مان مانند جسی لینگارد و آنتونی مارسیال که معمولاً در ترکیب اصلی هستند را روی نیمکت نشاندیم. در ادامه فصل موقعیت هایی وجود خواهد داشت. باید ببینیم چه می گردد و تصمیم بگیریم. فکر می کنم که اگر ما در ادامه فصل 15 امتیاز بگیریم می توانیم جزو 3 تیم بالای جدول باشیم. یکی از آن بازی ها مقابل چلسی است اما الان باید به وستهام فکر کنیم. هدف ما قرار دریافت در جمع 3 تیم بالای جدول است. اگر نتوانیم 15 امتیاز بگیریم، جزو 4 تیم بودن هم هدف ما خواهد بود اما فعلاً روی دریافت 15 امتیاز تمرکز داریم.

-

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 11 آبان 1400 بروزرسانی: 11 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 19078

به "سولشر: شاید مصدومیت هررا به آینده اش در باشگاه مرتبط است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سولشر: شاید مصدومیت هررا به آینده اش در باشگاه مرتبط است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید