شرکت نفتی آمریکایی 260 هزار بشکه در روز فراوری خود را کاهش داد

به گزارش مجله سرگرمی، یک شرکت آمریکایی 25 درصد از چاه های نفت خود را در ایالت داکوتای شمالی تعطیل نموده و 260 هزار بشکه در روز فراوری را پایین آورده است.

شرکت نفتی آمریکایی 260 هزار بشکه در روز فراوری خود را کاهش داد

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، به نقل از اویل پرایس، شرکت کانتیننتال ریسورسز عملیات های حفاری را متوقف نموده و بیشتر چاه های خود را در داکوتای شمالی بسته است. این شرکت به بعضی مشتریان خود اعلام نموده که تحویل نفت به آن ها را به تعویق می اندازد.

اطلاعات رسمی از داکوتای شمالی در اوایل همین ماه نشان داد فراوریکنندگان نفت 25 درصد از چاه ها را در این ایالت تعطیل نموده و 260 هزار بشکه در روز فراوری را پایین آورده اند. به گفته وزارت منابع معدنی این ایالت، این بخش کوچکی از کل فراوری نفت این منطقه است که میانگین آن در فوریه 1.45 میلیون بشکه در روز بود. داکوتای شمالی از آن موقع 40 درصد فعالیت حفاری خود را کاهش داده است.

لین هلمز، مدیر وزارت منابع معدنی داکوتای شمالی در اواسط آوریل گفت بعضی فراوریکنندگان نفت در فکر ساخت تاسیسات ذخیره سازی در نزدیکی چاه ها برای ذخیره نفتی هستند که فراوری نموده اند تا پس از بهبودی قیمت نفت بفروشند.

کانتیننتال ریسورسز حتی قبل از اینکه قیمت نفت آمریکا در روز دوشنبه به زیر صفر برسد، یک سوم فراوری خود را کاهش داده بود. هارولد هم، مدیرعامل این شرکت که موافق مداخله دولت در صنعت نفت برای کنترل فراوری آن است از مقامات تگزاس خواسته 25 درصد فراوری را پایین بیاورند.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 آبان 1400 بروزرسانی: 11 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 86602

به "شرکت نفتی آمریکایی 260 هزار بشکه در روز فراوری خود را کاهش داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت نفتی آمریکایی 260 هزار بشکه در روز فراوری خود را کاهش داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید