شهربازی های آنتالیا ، لذت یک روز هیجان در ترکیه

به گزارش مجله سرگرمی، هرساله تعداد بسیار زیادی از هموطنان برای سفر خود کشورهای هم مرز را انتخاب می نمایند که ما در چند سال اخیر شاهد رشد و صعود مسئله گردشگری در این کشورها بوده ایم. اگر بخواهیم علت این انتخاب را آنالیز کنیم، به موارد زیادی بر خواهیم خورد که از جمله آنها می توان به مکان جغرافیایی مناسب یا در واقع همان همسایه بودن با ایران، خدمات عالی و مناسبی که برای مسافران فراهم می آورند، هزینه کمی که نسبت به این خدمات عالی دریافت می نمایند و بسیاری موارد دیگر اشاره نمود که این عوامل در مجموع توانسته از این کشورها مکان مناسبی برای گردشگری بسازد. کشورهای همسایه ما یعنی کشور ارمنستان، کشور ترکیه و کشور امارات متحده عربی در زمره این موارد قرار گرفته اند. اگر در اینترنت یا کتاب ها به جستجو بپردازید، مطالبی مختلفی پیرامون مکان یا آثار جذاب و دیدنی این کشورها خواهید یافت. از جمله مناطقی که محبوبیت عجیبی دارد، شهر آنتالیا هست. شما در شهر آنتالیا می توانید پارک های آبی و شهربازی های بسیاری را مشاهده کنید که همگی پر از وسایل مهیج و جالب برای بازدیدنمایندگان هستند که هیچ محدوده سنی را برای آن ها قائل نشده و شما می توانید از آن ها استفاده کنید. در این مطلب به معرفی مشهورترین شهربازی های آنتالیا خواهیم پرداخت، مکان هایی شاد، مهیج و پرسروصدا که آدرنالین خون شمارا به بالاترین سطح خود خواهند رساند و گل لبخند از رضایت را بر چهره اعضای خانواده می نشانند. در مقاله بهترین شهربازی های آنتالیا با ما همراه باشید تا شما را به ترکیه ببریم و از تفریحات جالب شهر دیدنی آنتالیا لذت ببرید.

شهربازی های آنتالیا ، لذت یک روز هیجان در ترکیه

شهربازی اکتور لوناپارک | aktur lunapark

اگر شما به دنبال بهترین شهربازی های آنتالیا هستید، درست آمده اید! در شهربازی اکتور لونا باید شجاعت را در خود پرورش داده باشید تا نهایت لذت را از چرخ و فلک های عظیم الجثه ببرید و با سوار شدن بر آن ها به نوعی به آسمان پرواز کنید و آمیزه ای از شادی و نشاط را همراه ترس و شجاعت داشته باشید. در این شهربازی می توانید از وسایل متنوع و متعددی بهره مند شوید که هرکدام مناسب سلیقه خاص هست. این شهربازی در سال 1997 کار خود را شروع کرد و به عنوان یکی از بهترین شهربازی های آنتالیا شناخته شد. ولی کار طراحی و فکر اکتورپارک از سال های پیش شروع شده بود، چیزی در حدود سال 1991 که کلید فکری آن زده شد و امروزه بعد از گذشت سال ها، به علت داشتن فکری قوی و ساختی اصولی همیشه از آن بازدید می شود و با حداکثر توانایی راستا صعود را می پیماید. اگر با خانواده خود به آنتالیا می روید، برای رفتن به این شهربازی هیچ تعللی نداشته باشید، چرا که سازندگان آن همه جوانب امر را برای ورود خانواده ها اندیشیده و جای هیچگونه ترس و وحشتی از کوچکترین ناامنی نیست. به داخل آن قدم بگذارید و ساعاتی خوش را برای خود و خانواده رقم بزنید. اگر بخواهیم قسمت های که بیشتر شور و نشاط را در شما ایجاد می کنند را نام ببریم، می توانیم از سرزمین عجایب، سینمای پنج بعدی، بازی های کامپیوتری، چرخ و فلک و سرسره های عظیم یاد کنیم. تمام قسمت های این شهربازی به همین ها ختم نمی شوند، ولی ما به این تعداد پرداختیم که در صورت علاقه می توانید اطلاعاتی را از دیگر قسمت ها کسب نموده و بعد به این مکان تفریحی قدم گذارید. با وارد شدن به این شهربازی، بی شک از وسیله های بازی آن استفاده خواهید کرد. برای هر 10 وسیله بازی که شما استفاده می کنید، چیزی در حدود 30 لیر ترکیه باید بپردازید و اگر باز هم مایل به استفاده از وسایل آن بودید، همین مبلغ را برای همین تعداد وسیله خواهید پرداخت. توجه کنید، زمانیکه شما می توانید از این شهربازی دیدن کنید، ساعاتی بین 10 صبح تا 12 بامداد است.

مجموعه تفریحی پارک کپز ورساک | kepez park varsak

زمان بازگشایی پارک زیبای کپر که شامل دو قسمت اصلی است، به زمان نخست وزیری رجب طیب اردوغان باز می شود. همانطور که اشاره نمودیم، این مجموعه تفریحی دو قسمت مهم دارد، قسمت اول مخصوص تفریحات و لذت های آبی است، استخرهایی وسیع و زیبا که این استخرها از الگوی خاصی پیروی می کنند، الگویی مشابه استخرها در المپیک. قسمت بعدی این پارک قسمت ماسال آن است. این بخش خیلی خاص طراحی شد، چرا که در آن نمی توانید اثری از بازی و تفریح آبی ببینید. این بخش بازی های ویژه ای را در خود جای داده تا بازی های این بخش، فضایی شاد را برای بچه ها فراهم آورند. این قسمت مخصوص فرزندان کمتر از هفت سال شما بوده تا آن ها را به این بخش بیاورید. اگر به این شهر سفر کردید و فرزند خردسالی را با خود به همراه دارید، این شهربازی را از دست ندهید، چرا که یکی از ابعاد شکل گیری فرزندان در سفر، پرداختن به کارهای هیجان انگیز است. هم اکنون قیمت خاصی از بلیت های این مجموعه در دسترس نیست. شما می توانید با مراجعه به مراکز بلیت فروشی در داخل پارک اقدام به ورود به آن نمایید. ساعاتی که شما می توانید از محیط این پارک و بازی های خاصش بهره ببرید، بین 8:30 صبح تا 21 هست.

مرکز بازی و تفریحی تکنو | tekno

اگر شما از جمله والدین مهربانی هستید که بیشترین توجه خود را چه در سفر و چه در حالت عادی به فرزند خود دارید، در سفر به آنتالیا حتما سری به این مجموعه بزنید. مجموعه تکنو با طراحی مکانی سرپوشیده و امکانات بازی و تفریح خاص بچه ها، توانسته تا محیطی آرام و امن و بدون ریسک را برای کودک شما فراهم آورد تا شما پدر مادر عزیز با خیالی راحت فرزندان خود را برای شادی به این مورد از مشهورترین شهربازی های آنتالیا ببرید. از جمله وسایل این مورد از مشهورترین شهربازی های آنتالیا می توان به ماشین های کوبنده، بولینگ، تاب هایی چرخان و فوتبال مکزیکی اشاره نمود.

پارک ژوراسیک | dinopark antalya

اگر به همراه خانواده خود به این مورد از بهترین شهربازی های آنتالیا می روید، حتماً سری به پارک ژوراسیک آن بزنید. این پارک با فراهم آوردن محیطی آرام و مخصوص خانواده ها توانسته تا یکی از مراکز شناخته شده در آنتالیا باشد. نام دیگر این پارک دینو پارک است. همانطور که از اسم این پارک برمی آید، در آن با ساخت ماکت و عروسک هایی از مدل های مختلف دایناسورها که در دوران مختلفی تاریخی زندگی نموده اند، توانسته به بازسازی از آن دوره تاریخی دست بزند. این مدل ها از خود اصواتی فراوری می کنند و همچنین تعدادی از آن ها با حرکاتی خاص در جهت های گوناگون توانسته تا این محیط را هرچه بیشتر به واقعیت نزدیک کنند. اگر قصد شما فقط تفریح نیست و با خود فرزندان را نیز به همراه دارید، به این پارک علمی تفریحی سری بزنید تا بچه ها شما با مشاهده ماکت های عالی با تاریخ زندگی این جانوران آشنا شوند و بتوانند اطلاعاتی را پیرامون آن کسب کنند. این محل حتی برای ما عظیمسالان نیز نکات آموزشی از این جانوران پر رمز و راز را به همراه دارد. اگر وقت شما محدود بوده و فقط می خواهید از قسمت های خاص و مهم این پارک دیدن نمایید، شما را به دیدن باغ وحش، استخر، سینما هفت بعدی و همچنین بخش سوارکاری مجموعه دعوت می کنیم. کافه این مورد از مشهورترین شهربازی های آنتالیا را هم از دست ندهید. اگر سن فرزند شما از 4 سال بیشتر است، برای خرید بلیت مبلغی مشابه شما را پرداخت خواهد نمود، چیزی در حدود 30 دلار ولی اگر با کودک زیر 4 سال خود به این پارک آمدید، می توانید بدون پرداخت هزینه ای برای فرزند خود از محیط پارک بهره مند شد. ساعات بازدید شما از پارک ژوراسیک محدود به ساعات 9 صبح تا 20 است.

شهربازی دنیای برف | kar Dünyası

اگر شما از افرادی هستید که از برف و سرما لذت می برید و از دوستداران آن ها هستید، حتماً به این مورد از بهترین شهربازی های آنتالیا سری بزنید. ابتکاری که سازندگان این پارک از مجموعه پارک های آنتالیا به آن دست زده اند، ساخت خانه هایی از برف، وسایل بازی و سرسره هایی خاص بوده که بافت و جنس همگی آن ها از یخ و برف هست. به یاد داشته باشید که بچه ها شما به دلیل مخاطراتی که ممکن است در این محیط آن ها را تهدید کنند، به تنهایی اجازه ورود به این مکان را ندارند، بلکه حتماً باید به همراه پدر، مادر و یا یک فرد عظیمسال وارد شوند. این دنیای عجیب و شگفت انگیز که به صورت کاملا سرپوشیده بنا شده، تفاوت های عمده ای با سایر مکان هایی که شما برای بازدید انتخاب خواهید کرد، دارد. از جمله این تفاوت های فاحش نوع لباس هایی بوده که مردم برای بازدید از آن استفاده می کنند. عمدتا افرادی که به این مجموعه وارد می شوند، لباس هایی کلفت و گرم به تن دارند یا حتی در بعضی مواقع کلا بر سردارند یا کت و کاپشن به تن می کنند. آیا به این مجموعه خواهید رفت؟ اگر پاسخ شما مثبت است، حتماً سری به سرسره ها با شیب زیاد از جنس برف، سرسره هایی با تیوپ، خانه های عروسکی نه چندان عظیم، مجسمه هایی از جنس یخ و آکواریوم یخی بزنید. شما بازدید کننده عزیز می توانید در ساعات 10 صبح تا 22 به این پارک یخی رفته و از بهترین امکانات تفریحی آن بهره ببرید.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

منبع: همگردی
انتشار: 11 آبان 1400 بروزرسانی: 11 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 82567

به "شهربازی های آنتالیا ، لذت یک روز هیجان در ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهربازی های آنتالیا ، لذت یک روز هیجان در ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید