شهرداری تهران نسبت به اجرای تهران هوشمند اقدامی انجام نداده است

به گزارش مجله سرگرمی، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شواری اسلامی شهر تهران گفت: انتظار می رود قانونی که تصویب می گردد در ظرف زمانی مشخص شده اقداماتش انجام گردد لذا در تبصره 36 بودجه امسال تکالیفی عنوان شده بود که تا خاتمه تیر ماه محقق گردد اما چنین نشده و بر همین اساس شهرداری نسبت به اجرای شهر هوشمند اقدامی انجام نداده است.

شهرداری تهران نسبت به اجرای تهران هوشمند اقدامی انجام نداده است

به گزارش خبرنگاران، مرتضی الویری در یک صد و هشتاد و هشتمین جلسه علنی شواری اسلامی شهر تهران در تذکری نسبت به عدم اجرای تبصره 36 بودجه امسال گفت: انتظار این است قانونی که تصویب می گردد در ظرف زمانی مشخص شده اقدامات در راستای تحقق و اجرای آن صورت گیرد. این در حالی است که تبصره 36 بودجه امسال تکالیفی برای شهرداری مشخص کرده تا در انتها تیر ماه این تکالیف اجرایی گردد.

وی اضافه نمود: در راستای بند الف و ب تبصره 36 بودجه سال 1398 شهرداری موظف است با هدف برپایی و تحقق تهران هوشمند و به منظور تسهیل برقراری پشتیبانی گسترش دفتر کارآمد ارتباطات و مبادله دیتا در شهر، بهبود منظر شهری، تسهیل و توسعه کسب و کارهای دیجیتال و شرکت های نوآور و خلاق، بهبود عرضه خدمات شهری به صورت الکترونیکی و دستیابی به درآمد حداقل 500 میلیارد ریال در سال 98 اقدامات لازم را حداکثر تا انتها تیر ماه امسال به انجام می رساند.

الویری در تشریح اقدامات شهرداری تهران گفت: انجام مطالعات لازم نسبت به احصا اقلام دارایی ها و منابع نامشهود و داده های شهر اقدام کرده و برنامه ای مولد سازی این ذخایر را به وسیله آزادسازی و به اشتراک گذاری با کلیه فعالان مالی و اجتماعی با هدف شکل گیری پلت فرم اقتصاد دیجیتال شهری و دستیابی به درآمد پایدار از محل خدمات نوین تهیه و به شورا ارائه نمایند.

وی تاکید نمود: از دیگر تجدید نظر در فرآیند فعالیت شرکت ارتباطات مشترک شهر برای تامین زیرساخت های ارتباطاتی شبکه های موبایلی شهر به نحوی که ضمن یاری به ارتقای گستره و کیفیت ارتباطی موبایل با کاهش آلودگی فرکانسی و بهبود منظر شهر موجب رفاه عمومی و سلامت بیشتر مردم، سبب افزایش 20 درصد درآمد نسبت به سال قبل در این شرکت گردد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شواری اسلامی شهر تهران در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به این که با توجه به گذشت زمان مشخص شده در تبصره 36 و عدم ارسال گزارش توسط شهرداری تهران این موضوع را به صورت تذکر به شهردار تهران ابلاغ می نماید اضافه نمود: امیدوارم پاسخ این موضوع هر چه زودتر به شورا ارائه گردد.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 آبان 1400 بروزرسانی: 11 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 66361

به "شهرداری تهران نسبت به اجرای تهران هوشمند اقدامی انجام نداده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهرداری تهران نسبت به اجرای تهران هوشمند اقدامی انجام نداده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید