صادقی: می خواهند ذوب آهن را به سرنوشت پاس و صبا دچار نمایند

به گزارش مجله سرگرمی، دروازه بان تیم فوتبال ذوب آهن گفت: شنیده ام می خواهند ذوب آهن را کم کم منحل نمایند تا به سرنوشت تیم هایی مثل پاس و صبا باتری دچار گردد.

صادقی: می خواهند ذوب آهن را به سرنوشت پاس و صبا دچار نمایند

محمد باقر صادقی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران, درباره شرایط خودش و تیم فوتبال ذوب آهن گفت: در زمان منصوریان و 5 هفته مانده به خاتمه نیم فصل از تیم اخراج شدم و اینکه هنوز به تیم برنگشته ام نشان می دهد این تصمیم به دلیل مسائل فنی نبوده و مسئله چیز دیگری است. هنوز به طور رسمی از ذوب آهن جدا نشده ام و فقط به من گفته شده که در تمرینات حاضر نشوم. برای تعیین شدن شرایطم به وسیله فدراسیون فوتبال شکایت کردم و خواهان احقاق حقم شدم, چون اجازه ندادن به من برای حضور در تیم دلیل موجهه ای نداشته و شرایط من تعیین نشده است.

وی ادامه داد: روز پنجشنبه جلسه ای با اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه داشتم و آنها از من خواستند که 80 درصد مطالباتم را ببخشم و از باشگاه جدا شوم و به تیمی دیگر بروم که طبیعتاً من چنین مسئله ای را قبول نکردم. پیشنهاداتی که از چند تیم داشتم از لحاظ اقتصادی و موقعیتی برای من پیشنهادات خوبی نبود و ترجیح دادم تحت قرارداد باشگاه ذوب آهن باقی بمانم.

دروازه بان تیم فوتبال ذوب آهن یادآور شد: در هیچ جای جهان با بازیکنی که 17 سال سابقه در یک باشگاه داشته این طور برخورد نمی نمایند. از 13 سالگی در ذوب آهن بوده ام و الان برخورد بدی با من می گردد. امیدوارم شرایط ذوب آهن با تصمیماتی که مدیران می گیرند, بهتر گردد. با رفتن سعید آذری بعید می دانم, این تفکرات به جایی برسد و شرایط بهتر گردد.

صادقی گفت: سیاست ها به نحوی پیش می رود که می خواهند ذوب آهن را مانند تیم هایی نمایند که دیگر بالای جدول نباشد و فقط در لیگ حضور داشته باشد. حتی من شنیده ام می خواهند ذوب آهن را کم کم منحل نمایند تا سرنوشت تیم هایی مثل پاس و صبا باتری را پیدا کند. علاوه بر این الان در باشگاه لج و لجبازی است و می خواهند از آذری انتقام بگیرند. این شرایط به نفع هیچ کس نیست.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 آبان 1400 بروزرسانی: 11 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 66680

به "صادقی: می خواهند ذوب آهن را به سرنوشت پاس و صبا دچار نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صادقی: می خواهند ذوب آهن را به سرنوشت پاس و صبا دچار نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید