ظاهر نسخه اندروید و iOS جیمیل متحول می گردد

به گزارش مجله سرگرمی، ساعاتی قبل گوگل اعلام نمود که روند تغییر ظاهر نسخه اندروید و iOS جیمیل شروع شده است. این ظاهر جدید مبتنی بر زبان طراحی Material Theme است که ماه ها قبل نسخه وب جیمیل از آن بهره مند شد. مطابق معمول، عرضه این طراحی جدید برای تمامی کاربران مدتی طول می کشد و زمانی که اپلیکیشن جیمیل موجود در گوشی شما این طراحی جدید را دریافت کند، احتمالا حذف نوار قرمز در بخش فوقانی و روشن تر و مدرن تر شدن رابط کاربری توجه شما را جلب خواهد نمود.

ظاهر نسخه اندروید و iOS جیمیل متحول می گردد

در این بخش فوقانی رابط کاربری جدید، شاهد نوار جستجو هستیم که در سمت چپ آیکون منو واقع شده است و در سمت راست آن گزینه مربوط به پروفایل و تغییر اکانت تعبیه شده است. همچنین دکمه شناور مربوط به نوشتن ایمیل جدید هم همچنان در سمت راست پایین رابط کاربری مانده ولی ظاهر آن تغییر یافته است.

در این طراحی جدید مانند نسخه وب، برای شکل و شمایل اینباکس شاهد سه گزینه به نام های default، comfortable و compact هستیم. اگر اهل استفاده از نسخه وب جیمیل باشید، مطمئنا با این گزینه ها به خوبی آشنا هستید. ضمناً با توجه به اینکه گفته می گردد اندروید Q به زودی از حالت تاریک گسترده پشتیبانی می نماید، امیدواریم اپلیکیشن های جیمیل هم چنین حالتی را ارائه دهند.

روی هم رفته در این طراحی جدید، تغییرات چندانی عملی نشده و عمدتا ظاهر آن مدرن تر شده است. به همین خاطر از لحاظ تجربه کاربری با همان جیمیل قدیمی و محبوب روبرو هستیم. گوگل می گوید تا چند هفته آینده تمام کاربران اندروید و iOS جیمیل این طراحی جدید را دریافت خواهند کرد.

منبع: Android Authority

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 11 آبان 1400 بروزرسانی: 11 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 11487

به "ظاهر نسخه اندروید و iOS جیمیل متحول می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ظاهر نسخه اندروید و iOS جیمیل متحول می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید