عرضه لوازم تحریر در مدارس ممنوع!

به گزارش مجله سرگرمی، رییس انجمن حمایت از حقوق مصرف کننده کرمانشاه گفت: مدارس به هیچ عنوان حق تامین لوازم تحریر دانش آموزان را ندارند و این کار تخلف است.

عرضه لوازم تحریر در مدارس ممنوع!

عبدالرضا کمک در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران، با بیان اینکه مدارس حق ندارند در تامین لوازم تحریر دانش آموزان دخالتی داشته باشند، اضافه نمود: این کار به نوعی فروش لوازم تحریر محسوب می گردد و با کار واحدهای صنفی تداخل دارد.

وی با بیان اینکه انجام هرگونه فعالیت های خرید و فروش کالا در مدارس نیازمند اخذ مجوز است، تاکید نمود: هیچ مجوزی برای عرضه لوازم تحریر در مدارس نداریم.

رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف نماینده کرمانشاه یادآور شد: در صورت مشاهده چنین تخلفی، به لحاظ تداخل صنفی که صورت گرفته اتاق اصناف و سایر دستگاه های مربوطه می توانند به موضوع ورود نمایند.

کمک مطرح کرد: اگر مدارس دانش آموزان را ملزم به خرید لوازم تحریر از مغازه خاصی نمایند تخلف بدتری شکل گرفته و مصداق فروش اجباری است.

وی با بیان اینکه عرضه لوازم تحریر موضوع کاملا جدایی نسبت به عرضه کتاب و یا تامین پوشاک مدارس است که با تولیدی ها قرارداد بسته می گردد، اظهار داشت: در این زمینه هماهنگی های استانی لازم صورت گرفته و دستگاه های مربوطه در جریان کار هستند، اما هیچ مجوز و هماهنگی در زمینه لوازم تحریر نداریم.

رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف نماینده کرمانشاه گفت: اگرچه تاکنون شکایتی در این زمینه نداشته ایم، اما اگر والدین تخلفی را در این زمینه مشاهده کردند می توانند با ما در میان بگذارند.

چندی قبل نایب رئیس اتحادیه کتاب و لوازم تحریرفروشان از عرضه لوازم تحریر در بعضی مدارس و اینکه مدارس به رقبای کتابفروشی ها تبدیل شده اند، گلایه جدی داشت.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 آبان 1400 بروزرسانی: 11 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 47961

به "عرضه لوازم تحریر در مدارس ممنوع!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه لوازم تحریر در مدارس ممنوع!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید