علاقه انکار ناپذیر مدیرعامل شیائومی به آیفون 11 خبرساز شد

به گزارش مجله سرگرمی، اینطور که به نظر می رسد، لی جون، مدیرعامل شیائومی یکی از هواداران سرسخت محصولات اپل است. چون اخیرا علاقه او به آیفون 11 حسابی خبرساز شد. در واقع اینطور فرض می گردد که کل شرکت شیائومی به نوعی الهام گرفته از اپل باشد چون بعضی ها معتقدند محصولات غول چینی کاملا شبیه به محصولات اپل است.

علاقه انکار ناپذیر مدیرعامل شیائومی به آیفون 11 خبرساز شد

لی جون به تازگی پستی را در صفحه رسمی خود در ویبو به اشتراک گذاشت که ظاهرا این فرایند با یک آیفون 11 انجام شده. کاربران هم به سرعت متوجه این موضوع شده و به آن واکنش نشان دادند. در این بین پن جیوتنگ، شریک تجاری شیائومی، کوشش کرد با این منطق که این اتفاق صرفا برای زیر نظر داشتن محصولات پر هوادار رقیب اتفاق افتاده اوضاع را آرام کند اما ظاهرا او نکات مهمی را فراموش کرد.

بدیهی است اگر هر عضوی از یک شرکت، گوشی از شرکت رقیب در اختیار داشته باشد، منطقا مشکل خاصی ندارد و ذکر نکات بعدی صرفا در پاسخ به پن جیوتنگ است که سعی داشت نشان دهد آیفون 11 صرفا برای آنالیز در اختیار لی جون نهاده شد.

نکته اول اینجاست که اگر لی جون، تنها برای چک کردن شرایط محصول رقیب از آن استفاده می نماید، چرا آن را به عنوان گوشی اول خود در اختیار دارد؟ به علاوه، همانطور که بسیاری از کاربران نیز به آن اشاره داشتند، از معرفی آیفون 11 مدت زمان زیادی می گذرد و چطور مدیرعامل شیائومی اکنون به فکر آنالیز آن افتاده؟

حتی اگر ما هم بخواهیم این منطق را بپذیریم، ظاهرا لی جون تمایلی به پذیرفتن آن ندارد چون در اقدام بعدی، او به وضوح نشان داد از آیفون استفاده می نماید. او حتی بعدا مجبور شد پست خود را پاک نموده و با می 10 پرو مجددا آن را به اشتراک بگذارد. حال دوباره باید این سوال را از پن جیوتنگ بپرسیم که آیا واقعا آیفون 11 برای تست در اختیار لی جون قرار داشت؟

البته علاقه مدیرعامل شیائومی به آیفون 11 چیز جدیدی نیست؛ به عبارتی او تنها شخصی نیست که چنین تمایلی دارد. یکی از نمایندگان سامسونگ و مدیرعامل شعبه هندوستان ریلمی نیز در حالی که از آیفون به عنوان گوشی اول خود استفاده می کردند رویت شدند. حتی سلبریتی هایی که (افراد مشهور) در تبلیغ گوشی های اندرویدی فعالیت می کردند، در زندگی روزمره ترجیح می دادند از آیفون به عنوان گوشی اصلی خود استفاده نمایند. اگر دوران کوتاه گوشی های لومیا را به خاطر داشته باشید، قطعا می دانید جو بلفیوری هم نتوانست مسائل بسیار زیاد ویندوزفون را تحمل کند و علی رغم تشویق همگان به استفاده از این گوشی ها، خود در تعطیلات با یک آیفون دیده شد.

البته اینکه یک سلبریتی این کار را انجام دهد دور از انتظار نیست، اما برای رئیس یک شرکت، استفاده از گوشی شرکت رقیب کمی شرایط را برای کاربران جالب می نماید. اینکه یکی از اعضای ویندوزفون اقدام به استفاده از گوشی رقیب کند جای تعجبی نداشت اما گوشی های اندرویدی بسیار خوبی توسط شیائومی فراوری می گردد که شاید در خیلی از بخش ها بهتر از آیفون ها باشند. اما ظاهرا شیائومی نمی تواند محصول مورد علاقه مدیرعامل خود را فراوری کند!

نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا واقعا اوضاع گوشی های اندرویدی آنقدر وخیم هست که حتی مدیرعاملان این شرکت ها هم تمایلی به استفاده از آن ها ندارند؟

منبع: phonearena

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 11 آبان 1400 بروزرسانی: 11 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 90683

به "علاقه انکار ناپذیر مدیرعامل شیائومی به آیفون 11 خبرساز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علاقه انکار ناپذیر مدیرعامل شیائومی به آیفون 11 خبرساز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید