فتاحی برای تماشاگران دربی 90 خط و نشان کشید

به گزارش مجله سرگرمی، مدیر مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران در آستانه شروع دربی 90 شرایط حضور تماشاگران را تشریح کرد.

فتاحی برای تماشاگران دربی 90 خط و نشان کشید

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، سعید فتاحی درباره آخرین وضعیت بلیت بازی دربی 90 اعلام کرد: تا حدود یک ساعت پیش، بلیت تمام بخش های متعلق به تیم پرسپولیس فروخته شده و تنها 22 بلیت مانده بود که در این مدت آن ها هم فروخته می گردد. جایگاه پرسپولیسی ها پرشده و خواهش می کنم افرادی که بلیت ندارند فردا (یکشنبه) به استادیوم نیایند. در جایگاه استقلال هم حدود 2000 تا 2500 بلیت مانده است که تا ساعت 6 صبح فردا که آخرین زمان باز بودن سایت بلیت فروشی است، به احتمال فراوان فروخته خواهد شد. پس از آن اگر بلیتی مانده باشد به فروش نمی رود و در استادیوم هم بلیت فروشی نداریم.

پرسپولیسی ها حق ندارند در جایگاه استقلال حضور یابند

او ادامه داد: حتی طرفداران پرسپولیس هم نمی توانند بلیت مربوط به جایگاه استقلال را بخرند. البته با روند خریداری بلیت از سوی استقلالی ها بی شک بلیت های متعلق به این تیم هم فروخته می گردد.

هیچ فردی بدون بلیت نمی تواند وارد استادیوم گردد

فتاحی توضیح داد: خواهش می کنم افراد بدون بلیت به استادیوم نیایند و از این طریق به افرادی که بلیت خریده اند احترام بگذارند. حتی اگر بهانه گیری نموده و بگویند سایت بلیت فروشی هم مشکل داشت حرف قشنگی نیست. حتی در بازی قبلی پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان 2 تا 3 هزار نفر که بدون بلیت بودند نتوانستند وارد استادیوم شوند. باید خود مردم یاری نمایند تا طرفداری که بلیت دارد به راحتی و آسودگی وارد استادیوم شده و روی جایگاه خودش بنشیند.

نشاندن طرفداران روی جایگاه خودشان کار بزرگ و سختی است

مدیر مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران ادامه داد: تمام جایگاه ها شماره گذاری شده، اما اینکه هر طرفداری روی جایگاه خودش بنشیند کار بزرگی است که در این مدت کوتاه نمی توان آن را جا انداخت. خود مردم و باشگاه ها باید این موضوع را بخواهند. به صورت مثال باشگاه گل گهر سیرجان از بعضی اعضای کانون طرفدارانش می خواهد به طرفداران برای نشستن روی جایگاه مخصوص خود یاری نمایند. امیدوارم این اتفاق در استادیوم آزادی هم رخ بدهد.

متخلفانی که روی جایگاه خودشان نیستند به مراجع قضایی معرفی می شوند

فتاحی درباره اینکه با این تفاسیر تضمینی نیست هر طرفدار روی جایگاه مخصوص خود بنشیند، گفت: وقتی طرفدار بلیت الکترونیکی خریداری نموده و روی سکوی مخصوص قرار بگیرد حتی اگر روی جایگاه خودش ننشیند، در صورت تخلف از سوی دوربین های مداربسته شناسایی شده و به مراجع قضائی معرفی می شوند. به هر حال با توجه به اینکه ذات فوتبال برد و باخت است امکان دارد هر اتفاقی بیفتد، اما باید فرهنگ نشستن طرفدار روی جایگاه مخصوص خود در فوتبال ایران هم جا بیفتد. رسانه ها هم باید در این فرهنگ سازی همکاری نمایند تا همانگونه که در سینما مردم روی جایگاه خود می نشینند در استادیوم ها هم باید شاهد این اتفاق باشیم.

ساعت 10 صبح درب استادیوم باز می گردد

او در سرانجام توضیح داد: امروز جلسه هماهنگی بازی برگزار گردید و هیچ مسئله ای وجود ندارد. از ساعت 10 صبح فردا هم در های استادیوم باز می گردد و انتظار داریم طرفداران به موقع وارد استادیوم شوند تا دیگر در دقایق مانده تا آغاز بازی ازدحام ایجاد نگردد.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 آبان 1400 بروزرسانی: 11 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 46583

به "فتاحی برای تماشاگران دربی 90 خط و نشان کشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فتاحی برای تماشاگران دربی 90 خط و نشان کشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید