قابلیت Call Screen یک منشی هوشمند برای گوشی های پیکسل است

به گزارش مجله سرگرمی، هرچند پیش از رونمایی گوشی های پیکسل 3 بیشتر جزییات این مراسم لو رفته بود، ولی در این مراسم قابلیتی معرفی گردید که حضار را غافلگیر کرد. این قابلیت Call Screen نام دارد و به گوگل اسیستنت اجازه می دهد که به جای کاربر با تماس گیرنده صحبت کند و از او بخواهد که خواسته خود را از این تماس مطرح کند. در همین حین، رونوشت مکالمه صورت گرفته به صورت زنده در نمایشگر گوشی نشان داده می گردد و کاربر با توجه به محتوای مکالمه می تواند برای جواب دادن یا ندادن به این تماس تصمیم خود را بگیرد.

قابلیت Call Screen یک منشی هوشمند برای گوشی های پیکسل است

کارکرد قابلیت Call Screen بدین صورت است که در هنگام زنگ خوردن گوشی، گزینه Screen Call به نمایش درمی آید. با ضربه زدن بر این گزینه، گوگل اسیستنت فعال می گردد و به تماس گیرنده می گوید که کاربر موردنظر فعلا امکان جواب دادن ندارد و برای همین از او می خواهد که خواسته خود را بیان کند. در این فرایند، کاربر مذکور می تواند محتوای این مکالمه را به صورت کتبی مشاهده کند و مثلا با ضربه بر یک گزینه به گوگل اسیستنت این اجازه را می دهد که به طرف مقابل بگوید در زمانی دیگر با او تماس می گیرد یا کاربر می تواند شماره موردنظر را بلاک کند و انجام دیگر کارهای از این قبیل.

این قابلیت به خصوص برای اوقاتی که شماره ناشناس تماس می گیرد، بسیار سودمند است و همچنین در مواقعی که امکان پاسخ دادن وجود ندارد ولی یکی از دوستان تماس می گیرد، با این کار می توان فهمید که آیا کار طرف موردنظر واجب است یا می توان این مکالمه را به زمانی دیگر موکول کرد. به گفته گوگل، کاربران پیکسل 3 از همان ابتدا می توانند از این قابلیت بهره ببرند و در ماه آینده این قابلیت برای کاربران نسل های قدیمی گوشی های پیکسل هم ارائه می گردد.

منبع: Android Police

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 11 آبان 1400 بروزرسانی: 11 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 4623

به "قابلیت Call Screen یک منشی هوشمند برای گوشی های پیکسل است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قابلیت Call Screen یک منشی هوشمند برای گوشی های پیکسل است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید