قاسمپور: ویلموتس حق طبیعی اش را می خواهد، در اردن شرایط سخت است

به گزارش مجله سرگرمی، یک پیشکسوت فوتبال ایران می گوید ویلموتس یک مربی حرفه ای است و مطالبه مبلغ قراردادش حق طبیعی اوست.

قاسمپور: ویلموتس حق طبیعی اش را می خواهد، در اردن شرایط سخت است

ابراهیم قاسمپور، پیشکسوت فوتبال ایران در گفت وگو با خبرنگاران درباره بازی ایران با عراق اظهار کرد: بین نفرات جدید و قدیم تیم ملی خیلی فاصله نیست. تیم ملی بازیکنان هم سطح زیاد دارد. خوشبختانه در هر پست چند بازیکن داریم که فاصله چندانی با هم ندارند.

او ادامه داد: بازی با عراق سخت است. اگر بازی در قطر یا امارات برگزار می شد شرایط به نفع ما بود چون ایرانی های زیادی آن جا هستند. به طور کلی خیلی هم با ما مشکل ندارند ولی متاسفانه با اردن هم از نظر سیاسی مشکل داریم و هم این که ایرانی های زیادی در آن جا نیستند. به ایرانی های داخل کشور هم ویزا نمی دهند. این شرایط را به نفع عراقی های می کند.

قاسمپور افزود: ما از عراق برتر و به طور کلی تیم تر هستیم. همیشه با تیم های غرب آسیا به مشکل می خوریم. به بحرین هم باختیم. فوتبال عراق از نظر تکنیک بازیکنان و قدرت بدنی به فوتبال ایران نزدیک است. بازی سختی است و قابل پیش بینی نیست.

او درباره این که می گویند این مسابقه سرنوشت صعود ایران به جام جهانی را تا حدودی تعیین می کند، بیان نمود: اگر ببریم که شرایط بهتر می شود و به اما و اگر نمی خوریم. باخت به بحرین خیلی به ما لطمه زد. البته بازی به بازی شرایطش فرق می کند. گاهی اتفاقتی رخ می دهد که قابل پیش بینی نیست. درمراحل انتخابی جام جهانی های گذشته خیلی چیزها علیه ما بود اما به نفع ما شد. امیدوارم که در این بازی هم اتفاقات به نفع ما رقم بخورد.

این پیشکسوت فوتبال درباره حواشی به وجود آمده اطراف تیم ملی و شایعات فسخ قرارداد ویلموتس با فدراسیون هم، گفت: آقای تاج در یک برنامه تلویزیونی مسائل را گفت. مثلا پولی که از فیفا طلب دارند و فیفا هنوز پرداخت نکرده. هم چنین مشکل برای جا به جایی پول. مطمئنا او بیشتر از هر کسی مسائل را می داند ولی این مسائل انتقال پول واقعا دست و پاگیر شده است. البته کار ویلموتس طبیعی است. او یک مربی حرفه ای است که قرارداد بسته اما پولی نگرفته. خود آقای تاج هم گفت که چون پولی به او ندادند نمی توانند به او سخت بگیرند. این مثل یک شمشیر دو لبه است. از یک طرف فدراسیون تحت فشار است و پولش را نمی دهند یا نمی تواند منتقل کند از طرف دیگر ویلموتس هم حق طبیعی اش است و پولش را می خواهد. باید یک فکر اساسی شود.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 آبان 1400 بروزرسانی: 11 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 58463

به "قاسمپور: ویلموتس حق طبیعی اش را می خواهد، در اردن شرایط سخت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قاسمپور: ویلموتس حق طبیعی اش را می خواهد، در اردن شرایط سخت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید