مستند لوتوس در رقابت آمریکایی ها

به گزارش مجله سرگرمی، فیلم مستند لوتوس به کارگردانی محمدرضا وطن دوست در سومین حضور بین المللی خود در بخش رقابتی جشنواره بین المللی فیلم لوس آنجلس آمریکا به نمایش درمی آید و گفته می گردد در صورت برنده شدن، ورودی جایزه اسکار 2019 را کسب خواهد نمود.

مستند لوتوس در رقابت آمریکایی ها

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، مستند لوتوس تنها نماینده سینمای مستند ایران در بیست و چهارمین دوره جشنواره بین المللی فیلم لوس آنجلس LA Film Festival است که از تاریخ 20 تا 28 سپتامبر 2018 برابر با 29 شهریور تا 6 مهرماه 97 برگزار می گردد.

برنامه نمایش این فیلم برای دو نوبت و در روزهای یکم و دوم مهرماه پیش بینی گردیده است.

جشنواره بین المللی فیلم لوس آنجلس از جشنواره های بزرگ سینمایی آمریکاست که توسط نهاد سینمای مستقل برپا می گردد.

جنیفر کوچیز مدیر جشنواره لوس آنجلس در این ارتباط می گوید: هدف ما یافتن صداهای جدید و تازه از جغرافیا و فرهنگ مختلف و خاص است.

پیش از این لوتوس در اولین حضور بین المللی خود در بخش رقابتی جشنواره مستند شفیلد انگلستان و در دومین حضور جهانی اش در بخش رقابتی جشنواره بین المللی فیلم سروینو ایتالیا به نمایش درآمد.

این فیلم در اولین نمایش ملی خود نیز در سه بخش رقابتی یازدهمین جشنواره بین المللی سینماحقیقت حضور داشت و تندیس فیروزه ای ویژه هیات داوران برای بهترین فیلم در بخش مسابقه بین الملل این جشنواره را دریافت کرد. در دهمین جشن مستقل سینمای مستند هم کاندیدای بهترین فیلم و بهترین کارگردانی بود و تندیس شیر سنگی بهترین فیلم را دریافت کرد و همچنین کاندیدای بهترین کارگردانی در بیستمین جشن بزرگ سینمای ایران نیز بود.

در این مستند داستانی، زندگی پیرزنی را می بینیم که 12 سال در انتظار مجوز ورود به جزیره نشسته است تا به دیدار تنها ساکن آن برود...

عوامل فراوری مستند لوتوس عبارتند از: نویسنده، فیلمبردار، تدوینگر و کارگردان: محمدرضا وطن دوست؛ دستیار کارگردان و تصویر: علی طالبی؛ صدابردار و طراح صدا: حسن مهدوی؛ تدوین صدا: شاهین خاکپور؛ گوینده متن: ربابه بخشی درمی؛ موسیقی: محمدرضا اسحاقی؛ تصویر هوایی: محمود حق بیان؛ هماهنگی رنگ تصاویر: علیرضا احمدی؛ امور فنی تصویر: سروش امیرآبادی؛ دستیار تدوین: علی وفایی، نورالله فتاحی؛ مدیر تدارکات: سعدالله ولایتی؛ مدیر فراوری: محسن پویانفر؛ دستیار تهیه: سارا معیری؛ تهیه کننده: محمدرضا وطن دوست؛ تهیه گردیده در: مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی؛ با حمایت شهرداری ساری و مشارکت حوزه هنری مازندران؛ مجری طرح: موسسه فرهنگی و هنری خانه فیلم وطن دوست.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 آبان 1400 بروزرسانی: 11 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 2735

به "مستند لوتوس در رقابت آمریکایی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مستند لوتوس در رقابت آمریکایی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید