معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی و معاونت توسعه کارآفرینی وزارت کار تفاهم نامه امضا کردند

به گزارش مجله سرگرمی، تفاهم نامه همکاری با موضوع استارت آپ و ایده های خلاق در حوزه گردشگری به امضای معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و معاونت توسعه کارآفرینی وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی رسید.

معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی و معاونت توسعه کارآفرینی وزارت کار تفاهم نامه امضا کردند

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، این تفاهم نامه با موضوع حمایت از استارت آپ های گردشگری امروز دوشنبه 12 شهریور در محل سالن خلیج فارس معاونت گردشگری، به امضای محمد محب خدایی معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی و عیسی منصوری معاون توسعه کارآفرینی وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی رسید.

گردشگری، حوزه ایده

محب خدایی معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی در مراسم امضای این تفاهم نامه گفت: حوزه گردشگری حوزه ایده است و دارای ماهیت استارت آپی است و یک حوزه فرابخشی است.

او اضافه نمود: در حوزه گردشگری مدل های برنامه ریزی در جهت توسعه و ارتقای بیشتر و ظرفیت سازی اجرایی است و بر اساس همین ظرفیت یکی از محورهای کار ما این است که بتوانیم از ظرفیت سایر دستگاه ها بهره مند شویم و خوشبختانه امروز پیروز شدیم با امضای این تفاهم نامه همکاری با وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی، همکاری های خود را با این وزارتخانه تقویت کنیم.

محب خدایی اضافه نمود: با امضای این تفاهم نامه باید یک فرآیند اجرایی نیز برای آن معین گردد و بتوانیم به توسعه این رویدادها بپردازیم.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ادامه داد: حوزه گردشگری یعنی 365 روز رویداد و با اجرای هر ایده و رویداد در سال آینده باید شاهد نو شدن این ایده ها و رویدادها باشیم تا افراد هر سال نسبت به سال قبل تجربه تازه تری کسب نمایند.

محب خدایی اظهار داشت: وظیفه اصلی ما این است که صاحبان اندیشه که در قالب استارت آپ معرفی می شوند، حمایت شوند تا بتوانند با فراوری ایده به رشد این صنعت یاری نمایند.

توجه ویژه وزارت کار به رسته گردشگری

منصوری معاون توسعه کارآفرینی وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی نیز دراین باره توضیح داد: در همه حوزه های سیاستی خصوصاً حوزه اشتغال، هماهنگی بین سایر دستگاه ها یک وجه مهم است و خوشبختانه در ماه های اخیر سطح همکاری بین وزارت کار و سازمان میراث فرهنگی افزایش یافته است.

او اضافه نمود: در این وزارت خانه به رسته گردشگری توجه ویژه ای داریم چراکه اعتقاد داریم ظرفیت ایجاد اشتغال در این حوزه بالاست و ظرفیت هایی دارد که هنوز به خیلی از این ظرفیت ها ورود نکرده ایم و جای کار بسیار زیادی دارد.

منصوری اضافه نمود: حوزه خدمات یکی از حوزه های موردتوجه در این وزارتخانه است و گردشگری یکی از مهم ترین زیرمجموعه های خدمات است و ازاین رو به حوزه گردشگری توجه ویژه ای داریم و با امضای این تفاهم نامه امیدواریم بتوانیم افراد را برای فعالیت و کسب وکار در حوزه گردشگری آماده کنیم که با توجه به ظرفیت فضای مجازی و سایبر، سطح نوآوری و ایده ها در این نوع از کسب وکارها تفاوت های محسوسی با سایر روش ها دارد.

در مراسم امضای این تفاهم نامه تعدادی از مدیران کل و کارشناسان معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی و وزارت کار، تعاون رفاه اجتماعی حضور داشتند.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

منبع: میراث آریا
انتشار: 11 آبان 1400 بروزرسانی: 11 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 40519

به "معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی و معاونت توسعه کارآفرینی وزارت کار تفاهم نامه امضا کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی و معاونت توسعه کارآفرینی وزارت کار تفاهم نامه امضا کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید