مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از رسوایی جدید گوگل تا آیفونهای 2020

به گزارش مجله سرگرمی، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از رسوایی جدید گوگل تا آیفونهای 2020

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

بر اساس پیشبینی های گروهی از تحلیلگران بازار آیفون، قرار است تا سال 2020 شاهد رونمایی از آیفون هایی کوچک و ارزان باشیم این موضوع می تواند نشان دهنده کوشش آیفون برای مبارزه با رکود بازار و جلب نظر خریدارانی باشد که به لحاظ اقتصادی در شرایط متوسط قرار دارند. مشروح خبر را اینجا بخوانید.

بر اساس بعضی خبرهای جدید، به نظر می رسد گوگل برای دور زدن قوانین محافظت از داده های اتحادیه اروپا و ارائه تبلیغات هدفمند ، از یک راهکار مخفی استفاده می نماید.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

یک پزشک در هند مجموعه ای از 5 روش مداخله کرونر از راه پوست (PCI) را روی بیمارانی انجام داده است که 20 مایل از او دور بودند. این جراحی با استفاده از ربات دقیق جراحی عروقی انجام شد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

بعضی خبرهای تایید نشده حکایت از آن دارند که آیفون در حال کار روی آیفون جدیدی با حسگر اثر انگشت در بخش زیرین نمایشگر است. اگرچه آیفون نخستین تلفن همراه با این امکان نخواهد بود اما این خبر برای کاربران آیفون بسیار مهم خواهد بود.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت سامسونگ رسماً اظهار داشت که گلکسی فولد با طراحی جدید تا ساعاتی دیگر وارد بازار کره می گردد. اگر این بار گلکسی فولد از آزمون ورود به بازار پیروز بیرون آید، یک امتیاز بسیار مثبت برای شرکت سامسونگ رقم خواهد خورد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شاید بسیاری از افراد آگاه نباشند که می توانند از سرویس صوتی FaceTime برای تماس با اپل واچ خود استفاده نمایند.اگر از دستیار صوتی سیری بخواهید از FaceTime در اپل واچ استفاده کند، این کار را انجام خواهد داد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

منبع: انتخاب
انتشار: 11 آبان 1400 بروزرسانی: 11 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 43500

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از رسوایی جدید گوگل تا آیفونهای 2020" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از رسوایی جدید گوگل تا آیفونهای 2020"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید