میزبان بعدی جام ملت های آسیا اوایل سال 98 معین می گردد

به گزارش مجله سرگرمی، کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار است اواخر اردیبهشت ماه، میزبان دوره بعدی جام ملت های آسیا را تعیین کند.

میزبان بعدی جام ملت های آسیا اوایل سال 98 معین می گردد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از AFC، بعد از خاتمه جام ملت های آسیا 2019 که برای اولین بار با حضور 24 تیم در کشور امارات برگزار گردید، اکنون کنفدراسیون فوتبال آسیا آماده می گردد تا میزبان دوره بعدی این رقابت ها را تعیین کند. دوره بعدی جام ملت های آسیا در سال 2023 یعنی یک سال بعد از جام جهانی قطر برگزار خواهد شد. البته با توجه به این که جام جهانی قطر در زمستان برگزار می گردد، جام ملت های آسیا برخلاف سال جاری در تابستان برگزار خواهد شد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا در مجمع خود در کوالالامپور مالزی در 29 اردیبهشت ماه، میزبان جام ملت های بعدی را تعیین می نماید. کره جنوبی و چین دو نامزد میزبانی جام ملت ها هستند و اگر کشور دیگری تا آن موقع درخواست خود را برای میزبانی مطرح نکند، یکی از این دو کشور به عنوان میزبان جام ملت ها تعیین خواهند شد.

چین آخرین بار در سال 2004 میزبانی جام ملت ها را بر عهده داشت که به دیدار نهایی راه یافت. کره جنوبی نیز آخرین بار در سال 1960 میزبان جام ملت ها بوده است.

تیم ملی قطر توانست در سال 2019 به عنوان قهرمانی در جام ملت های آسیا دست یابد.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 آبان 1400 بروزرسانی: 11 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 12422

به "میزبان بعدی جام ملت های آسیا اوایل سال 98 معین می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میزبان بعدی جام ملت های آسیا اوایل سال 98 معین می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید