نخستین خودروی الکتریکی مینی ماینر 2020 عرضه می گردد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران به نقل از انگجت، قرار است نخستین خودروی تمام الکتریک شرکت مینی ماینر از مارس 2020 میلادی به بازار عرضه گردد.

نخستین خودروی الکتریکی مینی ماینر 2020 عرضه می گردد

این خودرو که Mini Cooper SE نام دارد، در آن چرخ های بزرگ، چراغ های جلویی بزرگ یا بدنه گرانقیمت وجود ندارد. بلکه تمرکز طراحان بر عناصر داخلی خودرو بوده است. به نظر می رسد شرکت بی ام دبلیو میخواهد ویژگی های اصلی مینی را در فرمتی حافظ محیط زیست حفظ کند.

خودروی مینی الکتریک با موتور 135 کیلووات (181 اسب بخار) فراوری می گردد. چنین خودرویی می تواند در 7.3 ثانیه سرعت خود را از صفر به 100 کیلومتر برساعت برساند. حداکثر سرعت آن نیز 93 مایل برساعت است و یک باتری 32.6 کیلووات ساعتی در آن به کار می رود. بنابراین راننده با هر بار شارژ می تواند 124 تا 144 مایل مسافت را طی کند.

بنابراین به نظر می رسد این خودرو بیشتر توجه شهرنشینان را به خود جلب کند. داخل خودرو نیز یک نمایشگر 5.5 اینچی وجود دارد که تمام نشانگرها در آن گنجانده شده اند. علاوه برآن یک نمایشگر 6.5 اینچ لمسی مجهز به Apple Car Play، نیز در مینی الکتریک وجود دارد که آپدیت هایی از وضعیت ترافیک ارائه می نماید. علاوه برآن نقشه جهت و ایستگاه های شارژ نیز در این نمایشگر به کاربر نشان داده می شوند.

مدل های ارتقا یافته آپشن های بیشتری دارند مانند یک دوربین پشتی و یاری راننده اتوماتیک.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 آبان 1400 بروزرسانی: 11 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 31422

به "نخستین خودروی الکتریکی مینی ماینر 2020 عرضه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین خودروی الکتریکی مینی ماینر 2020 عرضه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید