نمایش درخشان آرسنال، دلیلی برای خوشبینی

به گزارش مجله سرگرمی، تا زمانی که لیورپول در ماه آینده در خانه آرسنال به میدان برود، شاید آرسنال به 13 پیروزی پیاپی رسیده باشد. آنها احتیاج خواهند داشت که مقابل تیم یورگن کلوپ نمایشی مقتدرانه داشته باشند تا خاطرات باخت مقابل دومینیک فیفیلد - گاردین ، اونای امری بعد از پیروزی اخیر آرسنال، در نشست خبری به احتمال قهرمانی تیمش اشاره ای نداشت. او ترجیح داد که حرف هایش پر از کلماتی مانند کار، خونسردی، ذهنیت و لذت بردن باشد اما آرسنال 9 بازی در تمامی رقابت ها است که پیروز می گردد، و چنین روندی را تاکنون تنها هربرت چپمن، جرج گراهام و آرسن ونگر در این تیم تجربه نموده اند؛ سه مربی که توانستند با آرسنال قهرمان انگلیس شوند. به این ترتیب هواداران خوشبین تر آرسنال رویای قهرمانی در سر می پرورانند. این روند پیروزی ها می تواند ادامه داشته باشد. سخت ترین دیدار در چهار بازی بعدی آرسنال در خانه اسپورتینگ لیسبون در لیگ اروپا است. به این ترتیب تا زمانی که لیورپول در ماه آینده در خانه آرسنال به میدان برود، شاید آرسنال به 13 پیروزی پیاپی رسیده باشد. آنها احتیاج خواهند داشت که مقابل تیم یورگن کلوپ نمایشی مقتدرانه داشته باشند تا خاطرات باخت مقابل منچسترسیتی و چلسی در اول فصل را از بین ببرند. برای نخستین بار در سال های اخیر، هواداران آرسنال دلیلی واقعی برای خوشبینی پیدا نموده اند. ---

نمایش درخشان آرسنال، دلیلی برای خوشبینی
  • امری چگونه آرسنال را متحول کرد؟

    اونای امری پس از برد مقال فولام چه گفت؟

    اونای امری، سرمربی آرسنال بعد از پیروزی پنج بر یک تیمش مقابل فولام مدعی شد که شاگردانش می توانند از این هم بهتر بازی نمایند. این ششمین پیروزی متوالی آرسنال در لیگ برتر و نهمین برد متوالی این تیم در تمام رقابت ها محسوب می گردد. امری گفت: این بهترین عملکرد ما نبود و معتقدم ما حتی از این هم می توانیم بهتر بازی کنیم اما این مساله به شرایط هر مسابقه و اتفاقاتی که در زمین طی 90 دقیقه رقم خواهد خورد بستگی دارد.

    آرسنال گل تساوی را قبل از رفتن به رختکن از حریف دریافت کرد، ولی در نیمه دوم موفق شد چهار بار دروازه فولام را باز کند. امری درباره عملکرد تیمش که اوزیل را هم در اختیار نداشت، اضافه نمود: زمانی که گل اول را می زنیم، می توانیم با اعتماد به نفس بیشتری در زمین بازی کنیم. در نیمه دوم کوشش کردیم که این شرایط و نتیجه را به حریف تحمیل کنیم. علی رغم رضایت از نتیجه باید آرامش خود را حفظ کنیم زیرا می دانیم بازی های پیش رو نیز سخت خواهند بود.

    مربی اسپانیایی که در آغاز فصل جانشین ونگر شده و تغییراتی در سبک تمرینات و بازی تیم به وجود آورده، گفت: بعد از هر تمرین و هر مسابقه پروسه شناخت بهتر از یکدیگر در تیم ما طی می گردد و با آشنا شدن بازیکنان با پروسه تاکتیکی تیم، شرایط نیز بهتر خواهد شد. آرسنال لیگ برتر را با دو شکست مقابل سیتی و چلسی آغاز کرد، ولی به لطف شش برد متوالی توانسته به دو امتیازی صدر جدول برسد. با این نتایج آرسنال را یک بار دیگر می توان مدعی قهرمانی نامید، ولی امری سعی می نماید پله به پله پیش برود: قدم به قدم در حال پیش رفتن در جدول هستیم اما تنها به بازی بعد مقابل لسترسیتی فکر می کنیم. می خواهیم به طرفداران نشان دهیم از هر لحاظ پیشرفت نموده ایم. وقتی دو بازی اول مقابل سیتی و چلسی را واگذار کردیم، خونسرد باقی ماندیم و حالا در حال کسب پیروزی های متوالی هستیم. فکر می کنم باید همین روند را ادامه دهیم، خونسرد بمانیم، کنار هم باشیم و از کارمان لذت ببریم.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 11 آبان 1400 بروزرسانی: 11 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 4674

به "نمایش درخشان آرسنال، دلیلی برای خوشبینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایش درخشان آرسنال، دلیلی برای خوشبینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید