واژگونی مرگبار قایق گردشگران کره جنوبی در بوداپست

به گزارش مجله سرگرمی، در پی واژگونی قایق گردشگران کره جنوبی در رودی واقع در بوداپست، پایتخت مجارستان هفت نفر کشته و دست کم 21 نفر مفقود شده اند.

واژگونی مرگبار قایق گردشگران کره جنوبی در بوداپست

به گزارش خبرنگاران، این قایق دو طبقه در رود دانوب در نزدیکی ساختمان مجلس مجارستان لنگر انداخته بوده که یک کشتی گردشگری دیگر با آن برخورد می نماید.

در پی برخورد این کشتی با قایق مذکور واژگون شده و در رودخانه ای که جریان بسیار قوی داشته و در شهری با باران های شدید واقع شده، غرق می گردد.

به دنبال وقوع این حادثه قایق های آتش نشانی و 12 وسیله نقلیه اضطراری به همراه غواصان و نیروهای ارتش در حالی برای امدادرسانی به صحنه حادثه شتافتند که قایق های نورافکن برای روشن کردن صحنه حادثه در میان بارش سنگین باران در ساحل مستقر شده بودند.

هفت نفر در این حادثه نجات داده شده اند که در پی وقوع این حادثه در شب گذشته (چهارشنبه) دچار سرمازدگی شدید شده اند، اما در حال حاضر وضعیتی پایدار دارند.

به گفته بعضی رسانه ها این قایق 35 سرنشین شامل دو خدمه و 33 گردشگر از کره جنوبی داشته است.

با توجه به شرایط طوفانی جریان رودخانه دانوب و دمای 10 تا 12 درجه سانتی گرادی آب این رودخانه، عملیات جست وجو و نجات مفقودان این حادثه با دشواری پیش می رود.

بنا بر گزارش اسکای نیوز، پلیس مجارستان هر گونه عبور و مرور در رودخانه دانوب در مرکز بوداپست را تا زمان عملیات جست وجو و نجات ممنوع ساخته است.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 آبان 1400 بروزرسانی: 11 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 25707

به "واژگونی مرگبار قایق گردشگران کره جنوبی در بوداپست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واژگونی مرگبار قایق گردشگران کره جنوبی در بوداپست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید