پالیزبان: گروهمان در بخش تیمی سخت بود

به گزارش مجله سرگرمی، کماندار ایران در بازی های یونیورسیاد گفت: سطح مسابقات تیراندازی با کمان در یونیورسیاد بسیار بالا بود و تیم ها با نفرات اصلی شرکت کردند.

پالیزبان: گروهمان در بخش تیمی سخت بود

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از ایتالیا، محمد صالح پالیزبان پس از کسب مدال نقره کامپوند تیمی در سی امین دوره یونیورسیاد گفت: خدا را شکر عملکرد ما خوب بود. در بخش تیمی در گروه سختی قرار داشتیم و امتیازات نزدیک بود. در نیمه نهایی مقابل مکزیک که از قدرت های دنیاست و با نفرات اصلی راهی مسابقات شده بود، به رجحان رسیدیم.

وی در ادامه اضافه نمود: در دیدار فینال برابر ترکیه که از عنوان داران دنیا است و نفرات اصلی آن مدال های دنیای دارند، شکست خوردیم. به مدال طلا نزدیک بودیم اما در تیر طلایی شکست خوردیم و نقره گرفتیم.

کماندار ایران در مورد نتایج بخش انفرادی گفت:در بخش انفرادی چون نفر سوم مقدماتی بودم، در دور اول استراحت داشتم. سپس کره جنوبی را شکست دادم بعد در مرحله یک هشتم نهایی مقابل کماندار روسیه که قهرمان دنیا است شکست خوردم. البته قبلاً او را در مسابقات دنیای شکست داده بودم.

وی در خاتمه در مورد برنامه هایش پس از یونیورسیاد یادآور شد: بعد از این مسابقات اردوی بزرگسالان شروع می گردد و خود را برای مسابقات قهرمانی آسیا که آذر ماه برگزار می گردد آماده می کنیم.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 آبان 1400 بروزرسانی: 11 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 31729

به "پالیزبان: گروهمان در بخش تیمی سخت بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پالیزبان: گروهمان در بخش تیمی سخت بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید