انتها مسابقات تنیس رده های سنی کشور در کرمان

به گزارش مجله سرگرمی، رقابت های تنیس رده های سنی کشور، با معرفی نفرات برتر در دو بخش دختران و پسران در کرمان به کار خود انتها داد.

انتها مسابقات تنیس رده های سنی کشور در کرمان

امیر حسین اسفندیاری، مدیر برگزاری مسابقات رده های سنی نوجوانان و نونهالان کشور سطح A در گفت و گو با خبرنگار ، گفت: مسابقات تنیس رده های سنی نونهالان و نوجوانان کشور در دو بخش دختران و پسران از چهار تا 10 آبان جاری به میزبانی آموزشگاه تنیس امیر حسین اسفندیاری در باشگاه تنیس هتل پارس کرمان برگزار گردید.

او اضافه کرد: 97 تنیسور از استان های تهران، کرج، مشهد، اهواز، یزد، شیراز، بندرعباس، کرمان، اصفهان و چهارمحال و بختیاری با سرداوری آرمین آزادپور به مدت هفت روز با هم به رقابت پرداختند.

اسفندریاری به نتایج نهایی این رقابت ها اشاره نمود و اضافه کرد: در سرانجام این رقابت ها در رده زیر هشت سال رامتین رافعی از بروجن بر سکوی نخست ایستاد، آراد حبیبی نژاد از سیرجان دوم شد و بهداد محمدی و رهام نیکپور هر دو از کرمان به عنوان سوم مشترک دست یافتند.

او توضیح داد: در رده زیر 12 سال دختران نیز زهرا سادات طاهری از تهران عنوان نخست را از آن خود کرد، فریماه فرهی مقدم از کرمان بر سکوی دوم تکیه زد و آیناز داوری از اصفهان و نجلا سادات علوی از کرمان عنوان سوم مشترک را به خود اختصاص دادند.

اسفندیاری بیان داشت: در رده زیر 12 سال پسران نیز محمد امین ارجمند کرمانی از کرمان مقام اول را کسب کرد، پارسا ثمره از مشهد در صندلی دوم نهاده شد و آیریک عابدین زاده و سامیار طاهری هر دو از تهران به مقام سوم مشترک رسیدند.

او گفت: در رده زیر 10 سال پسران هم رامتین رافعی از بروجن اول شد، سامیار طاهری از تهران به مقام دوم دست یافت و بردیا چوبینه از شیراز و امیرحسین باربد از کرمان مقام سوم مشترک را کسب کردند.

اسفندیاری اضافه کرد: در رده زیر 10 سال دختران نیز فریماه فرهی مقدم از کرمان عنوان نخست را به خود اختصاص داد، صبا خیر منش از کرج به مقام دوم دست یافت و رومینا رافعی از شهرکرد و آیناز داوری از اصفهان سوم مشترک شدند.

مدیر برگزاری مسابقات رده های سنی نوجوانان و نونهالان کشور سطح A توضیح داد: همچنین تینا رحیمی در بخش دختران و آراد عبدی در بخش پسران به عنوان پدیده مسابقات و آندیا سالاری به عنوان بازیکن اخلاق معرفی شدند.

اسفندیاری در بخش دیگری از سخنانش از خدمات ارفع زنگی آبادی و امیرمحسن صابر ماهانی به عنوان داور، آرمین آزادپور سرداور و علیرضا ریحانی مدیر اجرایی رقابت ها طی برگزاری مسابقات قدردانی کرد.

در مراسم اختتامیه این رقابت ها که با حضور کریم زاده معاون توسعه منابع و پشتیبانی، اسدی معاون فرهنگی و امور جوانان، گرامی مسئول ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان، موسی علی رئیس هیئت شطرنج، ایرانمنش رئیس هیئت تنیس استان کرمان و بسیاری از پیشکسوتان، ورزشکاران، مربیان، داوران و بزرگان تنیس و ... در محل باشگاه تنیس هتل پارس کرمان برگزار گردید، با اهدای لوح و تندیس رقابت ها از برگزیدگان تجلیل شد.

ب

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 11 آبان 1400 بروزرسانی: 11 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 56401

به "انتها مسابقات تنیس رده های سنی کشور در کرمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتها مسابقات تنیس رده های سنی کشور در کرمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید