پرداخت مطالبات باقی مانده از سال 96 فرهنگیان تا خاتمه سال

به گزارش مجله سرگرمی، تهران- خبرنگاران- معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش وپرورش از پرداخت تمام مطالبات باقی مانده از سال 96 خبر داد و گفت: اولویت اصلی در این پرداخت، حق التدریس شاغلان، حق الزحمه امتحانات و اضافه کار پرسنل اداری است.

پرداخت مطالبات باقی مانده از سال 96 فرهنگیان تا خاتمه سال

به گزارش روز چهارشنبه گروه علمی خبرنگاران از وزارت آموزش وپرورش، علی الهیار ترکمن درباره پرداخت مطالبات فرهنگیان تا پایان سال 97 که پیش از این توسط وزیر آموزش و پرورش اعلام شده بود گفت: مطالبات فرهنگیان به دو بخش تقسیم می شود؛ قسمت اول مطالباتی است که از سال 96 به سال 97 منتقل شده و قسمت دوم مربوط به مطالبات سال 97 است.

وی ادامه داد: مطالبات باقیمانده از سال 96 قطعاً تا پایان سال به طور کامل پرداخت می شود و فرهنگیان هر چه از سال 96 طلب دارند دریافت خواهند کرد، بخشی از مطالبات سال 97 نیز تا پایان امسال پرداخت می شود.

الهیار ترکمن یادآور شد: اولویت اصلی پرداخت مطالبات سال 97، پرداخت حق التدریس شاغلان، حق الزحمه امتحانات و اضافه کار پرسنل اداری است که بر اساس اولویت و وزن هرکدام از اقلام هزینه که در بهبود وضعیت فرهنگیان مؤثر است، پرداخت می شود.

پیش از این، سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش هم در خصوص معوقات فرهنگیان گفته بود: تلاش می کنیم با همکاری دولت و خزانه، در روزهای پایانی سال 97 بخشی از این معوقات را پرداخت کنیم.

علمی*9294* 1055

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

منبع: ایرنا
انتشار: 11 آبان 1400 بروزرسانی: 11 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 15839

به "پرداخت مطالبات باقی مانده از سال 96 فرهنگیان تا خاتمه سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت مطالبات باقی مانده از سال 96 فرهنگیان تا خاتمه سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید