پرطرفدارترین رنگ ها در اتاق نشیمن

به گزارش مجله سرگرمی، اتاق نشیمن فضایی ست که در آن اعضای خانواده و میهمانان دور هم جمع شده و به گپ و گفت محبت آمیز میپردازند. انتخاب رنگ مناسب برای دکوراسیون اتاق نشیمن فضا را صمیمی تر و راحت تر نشان میدهد. برای خلق الگوی رنگ این اتاق باید رنگ های مناسب و منحصر بفردی را انتخاب نمائید. اگر قبلا مبلمان خود را در اتاق نشیمن قرار داده اید, برای تکمیل دکوراسیون باید اقدام به انتخاب رنگ های مناسب و همخوان با مبلمان کنید. اکثر طراحان دکوراسیون داخلی برای انتخاب الگوی رنگ اتاقی که قبلا سرویس مبلمان در آن چیده شده است , رنگ های خنثی را انتخاب میکنند. رنگ های خنثی پس زمینه ای مناسب برای سایر رنگ ها خلق میکنند. اگر شما فردی با هیجان و پر جنب و جوش هستید میتوانید از رنگ وسایل و لوازم جانبی چیده شده در اتاق الهام گرفته و از آنها برای رنگ آمیزی دیوارها استفاده نمائید. در این نوشته سعی شده پرطرفدارترین رنگ ها در طراحی دکوراسیون اتاق نشیمن به شما معرفی شوند تا بتوانید راحت تر رنگ این اتاق را انتخاب کرده و دکوراسیونی بی نظیر طراحی نمائید. این رنگ ها به شرح زیر میباشند:

پرطرفدارترین رنگ ها در اتاق نشیمن

رنگ بژ

رنگ بژ جزء مدرن ترین و لوکس ترین رنگ ها به شمار می آید. استفاده از این رنگ در طراحی دکوراسیون اتاق نشیمن فضایی شیک و زیبا خلق میکند. با رنگ آمیزی دیوارها به رنگ بژ و انتخاب سایر المان های اتاق با تن های تیره و روشن این رنگ اتاق نشیمنی مناسب هم برای اعضای خانواده و هم برای پذیرایی از میهمانان فراهم میکند.

رنگ قرمز

برای اکثر اتاق نشیمن ها یک رنگ قوی مانند قرمز یا نارنجی, رنگی مناسب برای رنگ آمیزی یکی از دیوارهای اتاق میباشد. اما برای تکمیل دکوراسیون و انتخاب رنگ سایر اجزای اتاق بهتر است از رنگ های خنثی که در سایر دیوارها به کار رفته الهام گرفت. علاوه بر آن در طراحی دکوراسیون اتاق نشیمن مطمعن شوید که پر رنگ ترین رنگ دیوار با یک یا دو وسیله در اتاق همخوانی داشته باشد, اینکار باعث ایجاد تعادل در طراحی داخلی می شود.

رنگ سفید مایل به کرم

در بین تمام رنگ ها, رنگ سفید محبوبیت بیشتری دارد و مورد پسند اکثر افراد قرار میگیرد. رنگ سفید دارای تن های مختلف گرم و سرد میباشد. انتخاب این تن رنگ ها با توجه به سلیقه افراد صورت میگیرد, مثلاً رنگ سفید متمایل به کرم فضایی گرم و صمیمی در فضای اتاق نشیمن ایجاد میکنند. در مقابل رنگ سفید خالص رنگی خنثی محسوب شده که حسی خنک را تداعی می کند.

رنگ سبز زیتونی

اگر خواهان اتاق نشیمنی با سبک هنری, راحت و رمانتیک هستید میتوانید از رنگ سبز زیتونی برای رنگ آمیزی دیوار استفاده نمائید. رنگ سبز زیتونی با رنگ های خنثی بژ و خاکستری هماهنگی پیدا میکند و از مزیت های طراحی دکوراسیون با این رنگ این است که میتوانید با انتخاب تن های مختلف آن فضایی گرم یا سرد داشته باشید.

رنگ آبی آسمانی

استفاده از ترکیب رنگ آبی و سفید برای خلق یک الگوی رنگ خنثی ایده ای مناسب میباشد. اگر خواهان ایجاد انرژی و حیات در فضای اتاق نشیمن هستید, رنگ آبی آسمانی بهترین گزینه میباشد. در طراحی دکوراسیون اتاقی که دیوارهای آن با رنگ آبی رنگ آمیزی شده است, انتخاب وسایل و اثاثیه باید بر اساس رنگ هایی صورت گیرد که با رنگ آبی همخوانی داشته باشند.

رنگ قهوه ای

رنگ قهوه ای یکی از پرکاربردترین رنگ ها در طراحی دکوراسیون اتاق نشیمن است. این رنگ حسی از قدرت, تکامل و گرما را وارد اتاق نشیمن میکند. رنگ قهوه ای رنگی ست که در طبیعت به وفور یافت میشود و تداعی کننده رنگ قهوه ای چوب و درختان است. استفاده از این رنگ ها در دکوراسیون خانه ای که شومینه دارد فضایی گرم و صمیمی ایجاد میکند.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

منبع: ساختمانچی
انتشار: 11 آبان 1400 بروزرسانی: 11 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 61957

به "پرطرفدارترین رنگ ها در اتاق نشیمن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرطرفدارترین رنگ ها در اتاق نشیمن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید