پلمب سوئیت های غیرمجاز پذیرش مسافر در مهاباد

به گزارش مجله سرگرمی، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مهاباد از پلمب دو واحد سوئیت غیرمجاز پذیرش مسافر در مهاباد اطلاع داد.

پلمب سوئیت های غیرمجاز پذیرش مسافر در مهاباد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی، غلامرضا عبده گفت: پس از اعلام گزارش های واصله مبنی بر فعالیت دو واحد سوئیت غیرمجاز دریکی از محله های مهاباد، اقدامات لازم برای شناسایی این واحدها شروع شد.

او اضافه کرد: پس از شناسایی محل و اطمینان از صحت گزارش واصله با هماهنگی رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی حکم پلمپ از دادستان مهاباد گرفته شد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مهاباد توضیح داد: در راستای اجرای مصوبات ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای شهرستان، کارشناسان اداره میراث فرهنگی مهاباد به همراه مأموران اداره اماکن این دو واحد سوئیت غیرمجاز را پلمب کردند.

او اضافه کرد: رصد و جلوگیری از فعالیت مراکز اقامتی غیرمجاز در مهاباد همچنان در دستور کار قرار گرفته است و مردم می توانند گزارش های مربوط به تخلف این گونه واحدها را به اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مهاباد اطلاع دهند تا مورد رسیدگی قرار گیرد.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

منبع: میراث آریا
انتشار: 11 آبان 1400 بروزرسانی: 11 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 86532

به "پلمب سوئیت های غیرمجاز پذیرش مسافر در مهاباد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلمب سوئیت های غیرمجاز پذیرش مسافر در مهاباد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید