پیروزی فولاد برابر ماشین سازی، پدیده در دقیقه 95 به خوشبختی رسید

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، دیدارهای هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر عصر امروز با برگزاری دو بازی پیگیری شد. ماشین سازی تبریز از ساعت 17 به مصاف فولاد خوزستان رفت که در نهایت با شکست یک بر صفر این تیم مقابل شاگردان افشین قطبی همراه بود.

پیروزی فولاد برابر ماشین سازی، پدیده در دقیقه 95 به خوشبختی رسید

تاکافومی آکاهوشی (34) تک گل این بازی را برای فولاد به ثمر رساند تا این تیم 29 امتیازی گردد و چند پله ای در جدول صعود کند.

در دیدار همزمان دیگری که در هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر برگزار گشت پدیده مشهد به مصاف پارس جنوبی جم رفت که این دیدار با برتری یک بر صفر تیم مشهدی به پایان رسید.

شاگردان یحیی گل محمدی در پدیده که نیم فصل اول نتایج خیلی خوبی گرفته بودند تا در جمع مدعیان قهرمانی قرار بگیرند در بازی های دور برگشت سیر نزولی پیدا نموده بودند، در حالی که در آستانه از دست دادن دو امتیاز دیگر بودند در دقیقه 95 توسط یونس شاکری به گل برتری دست پیدا کردند.

پدیده با این پیروزی 42 امتیازی شد.

سایر بازی های هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال ایران شنبه و یکشنبه هفته آینده در شهرهای مختلف برگزار می گردد که در مهم ترین آنها استقلال تهران و پرسپولیس ساعت 16 فردا دربی هشتاد و نهم پایتخت را در استادیوم آزادی برگزار می نمایند.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 آبان 1400 بروزرسانی: 11 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 17680

به "پیروزی فولاد برابر ماشین سازی، پدیده در دقیقه 95 به خوشبختی رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی فولاد برابر ماشین سازی، پدیده در دقیقه 95 به خوشبختی رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید