چه کسی از مسجدی خواست در کشتی بماند؟

به گزارش مجله سرگرمی، این روزها سرپرست دبیری فدراسیون کشتی برخلاف بهروز نعمتی که از فردای انتخابات در فدراسیون حاضر نشد، امور مربوط به اعزام ها و اردوها را پیگیری می نماید.

چه کسی از مسجدی خواست در کشتی بماند؟

به گزارش خبرنگاران، پیش از این بهروز نعمتی و محمداسد مسجدی سرپرست و دبیر مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی اعلام نموده بودند از فردای بعد از انتخابات دیگر در فدراسیون حاضر نخواهند شد که نعمتی نیز چنین کرد اما مسجدی همچنان در محل فدراسیون حاضر شده و کارهای مربوط به اعزام ها و اردوها را پیگیری می نماید.

درخصوص اینکه چه کسی از او خواسته که همچنان کارهای کشتی را انجام دهد، مسجدی به خبرنگاران گفت: من هم قرار نبود بمانم، می خواستم بروم و به محل کارم در وزارت ورزش برگردم. یک روز قبل از انتخابات و تشکیل مجمع، دیدم کارها روی زمین مانده و همه تیم ها در این مدت جهانی دارند. به همین دلیل هم بهروز نعمتی، هم علیرضا دبیر و هم افرادی از وزارت ورزش از من خواستند که بمانم و کارهای مربوط به اعزام ها را انجام دهم.

وی همچنین ادامه داد: در کشتی دو ایده وجود دارد، یکی اینکه فرد عضو خانواده کشتی هست یا نیست. از نگاه بعضی دوستان من از جنس ورزش هستم ولی از جنس کشتی نیستم، وظیفه ما این است که همه آدم های اهل کشتی را دور هم جمع کنیم واز آنها بخواهیم شما که از جنس کشتی هستید و دل تان برای این رشته می سوزد باید در کنار هم برای موفقیت کشتی کوشش کنیم. باید اختلاف نظرها رفع گردد.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 آبان 1400 بروزرسانی: 11 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 33263

به "چه کسی از مسجدی خواست در کشتی بماند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چه کسی از مسجدی خواست در کشتی بماند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید