کنته دوباره به تبانی متهم شد

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران : دادستان فدراسیون فوتبال ایتالیا سرمربی یوونتوس را یک بار دیگر به اتهام شرکت در یک ماجرای تبانی در کالچو متهم نموده است.

کنته دوباره به تبانی متهم شد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از آسیوشیتدپرس، آنتونیو کنته، سرمربی یوونتوس ایتالیا که مدت زیادی از انتها محرومیت چهار ماهه اش در ابتدای فصل جاری به جرم مخفی نگه داشتن تبانی سران تیم سابقش سیه نا نمی گذرد دوباره به اتهام دست داشتن در یک تبانی دیگر متهم شده است.

دادستان فدراسیون فوتبال ایتالیا مدعی شده نتیجه بازی تیم های باری و ترویسو در سری B در ماه مه سال 2008 و همچنین بازی این تیم با سالرنیتانا در ماه مه سال 2009 با تبانی تعیین شده و این اتفاقات در زمانی اتفاق افتاده که کنته سرمربی باری بوده است.

اتهام نسبت داده شده به باری و سرمربی پیشین آن این است که این تیم در سال های 2008 و 2009 پس از حصول اطمینان از ماندن در دسته دوم فوتبال ایتالیا، به عمد در بازی برابر ترویسو و سالرنیتانا تن به شکست داده است.

طبق گزارش رسانه های ایتالیایی آنتونیو کنته، سرمربی حال حاضر یوونتوس که در حال رساندن بیانکونری به دومین قهرمانی متوالی اش در سری A است، همراه با سه وکیل به ملاقات دادستان استفانو پالاتزی رفته و هرگونه ارتکاب جرمی را تکذیب نموده است. طبق اعلام یکی از نشریات ایتالیایی کنته حتی در جلسه سه ساعته خود با پالاتزی تاکید نموده هیچ نگرانی از روبرو شدن با مجازات های احتمالی ندارد.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

منبع: تسنیم
انتشار: 11 آبان 1400 بروزرسانی: 11 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 43670

به "کنته دوباره به تبانی متهم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنته دوباره به تبانی متهم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید