گنجشک های کوچه ما به آمریکا می روند

به گزارش مجله سرگرمی، تهران- خبرنگاران- سه فیلم ایرانی گنجشک های کوچه ما، سه روک و جلد مجله در جشنواره محیط زیستی فیلم فیلادلفیا آمریکا به نمایش در می آیند.

گنجشک های کوچه ما به آمریکا می روند

به گزارش روز سه شنبه گروه فرهنگی خبرنگاران از پایگاه اطلاع رسانی جشنواره محیط زیستی فیلادلفیا (The Philadelphia Environmental Film Festival)، فیلم های کوتاه گنجشگ های کوچه ما و سه روک از ژیوار فرج زاده فیلمساز نوجوان ایرانی و انیمیشن جلد مجله از پگاه مقدم در این دوره از جشنواره یادشده به نمایش درمی آیند که طی روزهای 5 تا 7 آوریل (16 تا 18 فروردین) در مرکز فیلم شهر فیلادلفیا برپاست.

فیلم گنجشگ های کوچه ما در خصوص پسری است که به گنجشک های نزدیک محل زندگی اش غذا می دهد، این فیلم که در سال 95 توسط فرج زاده ساخته شده پیش از این نیز در جشنواره های مختلفی شرکت نموده و جوایزی را به خانه آورده است. همچنین فیلم کوتاه سه روک از نام پسری گرفته شده که چوپان است و به پدرش در مراقبت از گوسفندان یاری می نماید.

انیمیشن جلد مجله نیز در خصوص یک عکاس طبیعت است که برای دریافت عکسی مناسب یک مجله محیط زیستی به طبیعت رفته است.

جشنواره محیط زیستی فیلادلفیا از سال 2017 با هدف توجه بیشتر به محیط زیست شروع به کار نموده است و فیلم هایی را به نمایش می گذارد که در آن زیبایی زمین را به تصویر بکشند، چالش های پیش روی این سیاره را کشف نمایند، همچنین الهام بخش اقدامات فردی در زمینه محیط زیست باشند یا در خصوص این اقدامات اطلاع رسانی نمایند.

جشنواره سال جاری میزبان 54 فیلم از 16 کشور است که از این تعداد 10 فیلم بلند برای اولین بار در این جشنواره به نمایش در می آیند.

افزون بر این، 44 فیلم کوتاه (از این تعداد 20 فیلم ساخته کارگردانان زن) 11 فیلم دانشجویی و یک تجربه واقعیت مجازی نیز میهمان جشنواره هستند.

آثار یادشده از مجموع 320 فیلم رسیده به دبیرخانه از 47 کشور انتخاب شده اند، سال گذشته 260 فیلم از 43 کشور به دبیرخانه رسیده بود. در خاتمه نمایش فیلم ها، جوایزی به بهترین فیلم بلند، بهترین فیلم کوتاه، یک جایزه حامی محیط زیست، بهترین فیلم حیات وحش، سه جایزه به فیلم های دانشجویی و جایزه بهترین فیلم از نگاه تماشاگران اعطای می گردد.

فراهنگ**9157** 9053

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

منبع: ایرنا
انتشار: 11 آبان 1400 بروزرسانی: 11 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 17310

به "گنجشک های کوچه ما به آمریکا می روند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گنجشک های کوچه ما به آمریکا می روند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید