3 محصول دانش بنیان شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان رونمایی شد

به گزارش مجله سرگرمی، همزمان با گرامی داشت هفته دولت از سه محصول دانش بنیان ساخته شده توسط شرکت های فناور مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان رونمایی شد و چهار طرح عمرانی در این شهرک به بهره برداری رسید.

3 محصول دانش بنیان شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان رونمایی شد

به گزارش خبرنگاران، یکی از این سه محصول شامل دستگاه بازرسی ایکس ری چمدانی با ارزش 300 میلیارد ریال است که در تمام مبادی ورود و خروج بار در کشور، ورودی ساختمان ها، ادارات و مراکز نظامی، تجاری و دولتی و به منظور استفاده در تمام فرودگاه ها و ایستگاه های راه آهن محلی در داخل کشور قابل استفاده است.

دومین محصول سیستم پردازش گندله های فولاد با ارزش 30 میلیارد ریال است که قابلیت به روزرسانی اطلاعات در بازه های زمانی 5 دقیقه ای، ذخیره اطلاعات، نمایش نمودارهای مختلف از توزیع گندله ها، تفکیک گندله ها به چهار سایز از قبل مشخص شده و تهیه بانک اطلاعاتی از تصاویر گندله ها را دارد.

لیزرهای حکاکی و پزشکی با ارزش 50 میلیارد ریال محصول دیگری است که امروز رونمایی شد، توسط این لیزرهای حکاکی و برش می توان نقش های پیچیده و برش های بسیار ظریف را با عمق دلخواه و با دقت و سرعت بالا بر انواع فلزات ایجاد کرد. محصول این نوع برشکاری و حکاکی بسیار دقیق بوده و از دوام بالایی برخوردار است. با این دستگاه می توان بر فلزاتی همچون برنج، آهن، آلومینیوم، استیل، طلا و نقره و انواع ورق های نازک را برش داد. این سامانه دارای سیستم کنترل کننده چند محوری بوده که باعث می گردد حکاکی با سرعت بالا در راستاهای دلخواه امکان پذیر باشد. ارزش این فناوری نیز برآورد شده است.

همچنین چهار طرح عمرانی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان رونمایی شد. این طرح ها عبارتند از فاز اول کارگاه های تجاری سازی پارک ابوریحان با زیربنای 1500 مترمربع و ساختمان شرکت های فناور با زیربنای 1650 مترمربع، 630 مترمربع و 1080 مترمربع به عنوان سرمایه گذاری بخش خصوصی، به بهره برداری رسید.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 آبان 1400 بروزرسانی: 11 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 40598

به "3 محصول دانش بنیان شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "3 محصول دانش بنیان شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید