بیش از 9 میلیون نفر تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی در تهران هستند

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، حسن آذری پور با بیان اینکه این اداره کل با 10 بیمارستان، دو دی کلینیک، 17 پلی کلینیک و 8 درمانگاه تخصصی و عمومی در حال ارائه خدمات درمانی به بیماران و بیمه شدگان تامین اجتماعی است، گفت: حوزه درمان تامین اجتماعی تهران در سال گذشته، جمعاً 1726 تخت فعال داشت که از این تعداد، 47 تخت ICU، 85تخت CCU، 10تخت NICU، 20تخت ICU Open Heart، 5 تخت RCU و 16تخت شیمی درمانی است.

بیش از 9 میلیون نفر تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی در تهران هستند

وی به تعداد عمل های جراحی سال گذشته اشاره نمود و گفت: در سال 96، بیش از 14 هزار عمل جراحی در مراکز تحت پوشش تابعه تهران انجام گردیده است.

وی با بیان اینکه به طور متوسط روزانه 33 هزار نفر در مراکز درمانی ملکی این استان توسط پزشکان ویزیت می شوند، اذعان داشت: از این تعداد 53درصد توسط پزشکان عمومی و 40درصد توسط پزشکان متخصص و 7درصد توسط دندانپزشکان ویزیت می شوند.

آذری پور با اشاره به اینکه از مراکز درمانی تابعه درمان استان تهران، 17 مرکز به صورت شبانه روزی فعالیت دارند، گفت: 19 مرکز این اداره کل به صورت دو شیفت در حال ارائه خدمات درمانی مطلوب و موثر به بیماران و مراجعین هستند.

رئیس گروه کلینیک اداره کل درمان استان تهران به وضعیت جغرافیایی مراکز درمانی استان تهران اشاره نمود و اضافه نمود: تعداد 4 مرکز بیمارستانی در شهرستان های استان تهران و تعداد 6بیمارستان در مرکز شهر تهران در حال فعالیت هستند.

وی به نحوه توزیع اعمال جراحی ارائه گردیده در سال گذشته در استان تهران اشاره نمود و توضیح داد: تعداد 697 عمل جراحی فوق تخصصی جراحی ترمیمی، جراحی توراکس و جراحی فک و صورت در مراکز ملکی این استان انجام گردیده است.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 آبان 1400 بروزرسانی: 11 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 3406

به "بیش از 9 میلیون نفر تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی در تهران هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیش از 9 میلیون نفر تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی در تهران هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید