تساوی استقلال و پدیده در نیمه نخست

به گزارش مجله سرگرمی، تیم های فوتبال استقلال تهران و پدیده مشهد در نیمه نخست بازی معوقه از هفته دوازدهم به تساوی رضایت دادند.

تساوی استقلال و پدیده در نیمه نخست

به گزارش خبرنگاران، تیم های فوتبال استقلال تهران و پدیده مشهد از ساعت 16:15 امروز(پنج شنبه) در دیدار معوقه از هفته دوازدهم لیگ برتر با قضاوت محمد حسن بنیادی فر زاهدی فر در استادیوم آزادی به مصاف هم رفتند که نیمه نخست آن با تساوی بدون گل پایان یافت.

دو تیم در دقایق نخست نیمه اول سعی در محک زدن یکدیگر داشتند و موقعیت های نصفه و نیمه ای در این بین روی دروازه ها ایجاد شد اما اولین موقعیت جدی مسابقه به ضربه ایستگاهی پدیده مربوط می گردد. محمدرضا خلعتبری در دقیقه 13 این موقعیت را ایجاد کرد و توپ با فاصله ای اندک و به شکلی خطرناک از کنار دوازه مهدی رحمتی به بیرون رفت. شاگردان شفر بعد از تهدید دروازه شان روی به حمله آوردند و غفوری روی ضد حمله، توپ را به روی دروازه پدیده ارسال کرد اما قبل از رسیدن آن به مهاجم آبی ها، توپ را دفع کرد.

بازی در ادامه سرد و کسل کننده دنبال شد و هر دو تیم با بستن راه های نفوذ، مانع از خلق موقعیت شدند. یکی از تک موقعیت های ایجاد شده در دقیقه 36 متعلق به پدیده بود و مهربان روی سانتر ناصحی اثر گذاشت اما توپ را فاصله نسبتا زیاد به بیرون رفت. طارق همام در پنج دقیقه پایانی نیمه دو موقعیت پی در پی را از دست داد و شوت های او را را یوسف بهزادی دفع کرد.

ترکیب تیم استقلال: مهدی رحمتی، پژمان منتظری، میلاد زکی پور، محمد دانشگر، روزبه چشمی، علی کریمی، فرشید باقری، طارق همام، فرشید اسماعیلی، وریا غفوری و روح الله باقری.

ترکیب تیم پدیده: یوسف بهزادی، علی نعمتی، محمدحسین مرادمند، مسعود ریگی، محمدرضا ناصحی، اکبر صادقی، امین قاسمی نژاد، محمدرضا خلعتبری، حسین مهربان، محمد قاسمی نژاد، مرتضی منصوری.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 آبان 1400 بروزرسانی: 11 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 8217

به "تساوی استقلال و پدیده در نیمه نخست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تساوی استقلال و پدیده در نیمه نخست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید